شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان در حمایت از طرح هدفمند سازی یارانه­ها

بیانیه اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام

در حمایت از طرح هدفمند سازی یارانه­ها

      در آستانه اجرای قانون هدفمند سازی یارانه­ها ما اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام، ضمن تشکر از دولت عدالت محور در خصوص تبیین اصل 44 قانون اساسی و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اقدام شجاعانه جهت اجرای این جراحی عظیم اقتصادی، حمایت همه جانبه خود را اعلام نموده و بر خود لازم می­دانیم مسائلی را به شرح ذیل بیان نماییم:

1)        از دولت محترم می­خواهیم تمام توان و قدرت خود را جهت مدیریت و نظارت بر این طرح سرنوشت ساز اقتصادی به کار گیرد تا همانطور که انتظار می­رود همه اقشار بالاخص قشر محروم و آسیب پذیر جامعه از منافع و ثمرات آن بهره­مند گردند.

2)        از کلیه دستگاه­های اجرایی، قضایی و قانونگذاری می­خواهیم که از تمام ابزارهای قانونی برای مقابله با فرصت طلبان، رانت خواران، محتکران و اخلال­گران اقتصادی استفاده کنند تا لذت اجرای این طرح عظیم بر کام ملت تلخ نگردد.

3)        از همه محافل فکری و سیاسی و فعالان این عرصه می­خواهیم که ضمن رعایت تقوا، انصاف و منطق در موضع گیری­ها در این مسئله ملی «هدفمند کردن یارانه­ها» ضمن پرهیز از بهره­برداری جناحی و تحریف واقعیت­ها با نقد منصفانه، دولت محترم و دیگر مجریان این طرح عظیم را جهت اجرای بهتر و مؤثرتر یاری نمایند.

4)        از رسانه ملی، مطبوعات، نشریات و تمامی اهل قلم می­خواهیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد افزایش روحیه امید در میان مردم نسبت به طرح عنوان شده نهایت تلاش و حسن ظن را داشته و با بیان مزایا و ثمرات گرانقدر و بزرگ این طرح دولت را یاری رسانند.

5)        از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی می­خواهیم همانند همیشه، به دولتمردان خود اعتماد نموده و با حمایت همه جانبه امید دشمنان قسم خورده انقلاب را به یأس مبدل نمایند.

      در پایان امیدواریم که با دقت و برنامه ریزی مدبرانه در اجرای این طرح عظیم اقتصادی شاهد پیشرفت روزافزون، رفاه همگانی و سربلندی همیشگی جمهوری اسلامی در همه عرصه­های داخلی و بین المللی باشیم.

اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام