شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام وزیر علوم به دانشگاهیان به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید:

جامعه دانشگاهی کشور در طراز دانش و مدار گردش علمی شایسته قرار دارد

خبرگزاری فارس: وزیر علوم با صدور پیامی تاکید کرد: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که با گذشت بیش از سه دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور در طراز دانش و ارزش و در مدار گردش و چرخش علمی و عملی شایسته خویش قرار گرفته است.

به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی شروع سال تحصیلی جدید را به استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تبریک گفت.

وزیر علوم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید و فرارسیدن بهار دانش و پژوهش به استادان ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و با اشاره به یاد و خاطره شهدای جامعه دانشگاهی و امام راحل(ره) اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانشگاه را مبدأ همه تحولات می‌دانست و قدرت سازندگی و سوزندگی آن را در صورت صلاح و فساد بالاتر از هر نیروی سازنده و هر قوه ویرانگر توصیف می‌نمود و در منظومه فکری امام، استقلال یا وابستگی، عزت یا ذلت و آزادی یا اسارت کشور، در گرو وضعیت دانشگاه است، همچنانکه مقام معظم رهبری نیز دانشگاه را موتور توسعه کشور می‌دانند.

وی افزود: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که با گذشت بیش از سه دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور در طراز دانش و ارزش و در مدار گردش و چرخش علمی و عملی شایسته خویش قرار گرفته و با معرفت و بصیرت، رضایت مقام عظمای ولایت را جلب نموده است.

دانشجو با اشاره به با تاکید مقام معظم رهبری بر "همت مضاعف و کار مضاعف " در سال جاری ادامه داد: به عنوان یک خدمتگزار کوچک، همه تلاش خود و همکاران و کلیه امکانات و تجهیزات دانشگاهی را در جهت پیشبرد و توسعه علوم، تحقیقات و فناوری کشور آنگونه که سزاوار نام بلند ایران اسلامی است، به کار خواهیم گرفت و با پیمان استواری که با خدای متعال و عهدی که با مردم خداجو و آرمان‌های والای شهیدان بسته‌ایم، وفادار خواهیم ماند.

وزیر علوم در پایان ابراز امیدواری کرد سال تحصیلی جدید، سال شکوفایی و به بارنشینی مضاعف درخت علم و عمل در همه شاخه‌ها و رشته‌های دانشگاهی و سال تحقق اهداف علمی و تحقیقاتی نظام آموزش عالی کشور باشد.