شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران : نتیجه تقوی کسب علم و پیشرفت است.

    مراسم تجلیل از مخترعان، مبتکران و ممتازان بسیجی استان با حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، سردار کاکی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، دکتر قربانی رئیس دانشگاه صبح روز پنج شنبه در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید. در ابتدای مراسم دکتر قربانی ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام   خمینی (ره) آغازگر وحدت حوزه و دانشگاه بودند و دانشجویان باید با حفظ این وحدت ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب اسلامی باشند.

    در ادمه سردار کاکی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با تأکید بر لزوم تولید علم و فکر در جامعه اظهار داشت : کمک گرفتن از فرهنگ غنی اسلام و تولید علم و دانش می تواند به قله های پیشرفت و ترقی در همه زمینه ها منجر شود .

   وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ودیعه خون پاک شهدا است که جوانان امروز باید با سلاح علم و دانش آن را حفظ کنند. ایشان اضافه کرد: اکنون ایران اسلامی در بهترین شرایط اقتدار و پیشرفت در تمام بخشها قرار دارد.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این مراسم دانشگاه ها را کانون تولید تفکر، ایده و اندیشه دانست و گفت: دانشجویان مظهر ذهن های خلاق و پویا و عامل توسعه مرزهای ذهنی جامعه هستند.

سردار سلامی به تحولات و موفقیتهای علمی ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تخریب محیط های دانشجویی هستند. زیرا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی می دانند دانشجویان ما امروزه در تولید علم و فناوری در دنیا پیشتاز هستند.

    این فرمانده نظامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امروز در مقابل هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی آورد.

سردار سلامی تصریح کرد: عظمتی که امام راحل (ره)به ایران بخشید تنها با حفظ آرمانها و ادامه راه ایشان قابل پاسداری است.

   در ادامه این مراسم از 72 دانشجوی بسیجی به سبب ابتکار و نوآوری ، ثبت اختراع و کسب رتبه های علمی ممتاز با اهدای لوح یادبودی تقدیر بعمل آمد.