شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فعالیت در حوزه دانشجویی مبتنی بر برنامه‌ریزی، پی‌گیری و پاسخگویی است

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام، گفت: علیرغم گستردگی و تنوع امور و خدمات در حوزه معاونت دانشجویی، به واسطه فعالیت‌ها و اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی، پی‌گیری و پاسخگویی، شاهد رضایت‌مندی حداکثری دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 بودیم.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: بعد از واقعه عاشورا، یزیدیان می‌خواستند که قیام امام حسین (ع) به فراموشی سپرده شود، اما حضرت زینب (س) به همراه امام سجاد (ع) با خطبه‌های غرا و باصلابت خود، واقعیات کربلا و جنایات امویان و مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش را برای مردم بازگو کردند و نگذاشتند اهداف امویان تحقق یابد.

دکتر شکری سیره نظری و عملی حضرت زینب (س) را الگویی ناب برای بانوان و دختران دانشجو دانست و گفت: شجاعت، استقامت، صبر، فداکاری و اخلاص حضرت زینب (ع) جزو افتخارات تاریخ اسلام است، که بانوان و دختران دانشجو می‌توانند با الگوگیری از سیره آن حضرت، در جامعه اسلامی نقش محوری را ایفا کنند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه با تشکر از تلاش، پشتکار، همدلی و همگرایی حاکم بر حوزه دانشجویی، یادآور شد: حوزه دانشجویی دارای خدمات متنوع است و از طرفی چالش‌هایی هم وجود دارد، اما با لطف الهی و به واسطه برنامه‌ریزی، پی‌گیری، پاسخگویی، پشتکار و همت مدیران و کارکنان این حوزه، رضایت‌مندی حداکثری دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 فراهم شد،  که این امر مورد تقدیر ریاست محترم دانشگاه نیز قرار گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه خواستار اهتمام بیشتر مدیران و کارکنان این حوزه برای ارتقای بهتر خدمات ارائه شده به دانشجویان شد و گفت: باید از تمام ظرفیت موجود برای خدمات‌رسانی به دانشجویان و تسریع در امور مربوطه استفاده کنیم.

در ادامه جلسه دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی  دانشگاه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 ارائه کرد و خواستار اهتمام بیشتر برای خدمات‌رسانی مطلوب تر به دانشجویان شد.

در ادامه حاضرین در نشست به بیان نظرات، پیشنهادات، راهکارها و مطالب مورد نظر خود پرداختند.