شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام علی (ع) و روز پدر در دانشگاه ایلام

جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام علی (ع) و روز پدر با اجرای برنامه‌های متنوع، صبح روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 در محل سالن آیت الله حیدری برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام با تبریک خجسته میلاد حضرت علی (ع) اسوه تقوی، پرهیزگاری، عدالت و حکمت و روز پدر و ابلاغ سلام گرم دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، که در حال انجام مأموریت اداری است، به وظایف سنگین پدران در دنیای امروز اشاره کرد و یادآور شد: پدر ستون خانواده است، چرا که این عزیزان با تحمل سختی‌های فراوان، بصورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، تا خانواده آنان در آسایش باشد، که این تلاش خالصانه ستودنی است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «شمس الله سراج» رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با تبریک میلاد مسعود امام علی (ع) و تبریک روز پدر، یادآور شد: امام علی (ع) شخصیت تکرار نشدنی تاریخ است، که این امر به صداقت حضرت با خدا و صداقت با خودش بر می‌گردد.

رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با بیان اینکه دینداری امام علی (ع)، دینداری مبتنی بر عقلانیت بوده است و نه عوامگرایی، اظهار داشت: ملاک عمل در دینداری عقلانی، خواست خداوند است، چنانکه که سیره نظری و عملی حضرت علی (ع) در حوزه دینداری مبتنی بر خواست حضرت حق بوده است.

دکتر سراج، افزود: به علت جایگاه والا و تکرار نشدنی امام علی (ع)، آن حضرت الگوی ناب همه مردان و همه بشریت در تمام ادوار تاریخ می‌باشد.

اجرای متفاوت گروه طنز هزار پیشه با حضور هاشم پالیزبان، اجرای موسیقی کردی توسط خواننده جوان صادق نجفیان، مسابقه کارکنان، مسابقه فرزندان اساتید و کارکنان، اهدای جایزه و قرعه کشی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.