شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم معارفه و تکریم رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در دانشگاه ایلام

مراسم معارفه آقای «قدرت الله رضایی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام و تکریم آقای «عارف شربی نیازی» رئیس پیشین این سازمان، صبح روز یک‌شنبه اول بهمن ماه 1402 در محل سالن آیت الله حیدری برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر «طاهر علی‌محمدی» رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آقای «عارف شربی نیازی» در سمت رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، برای ایشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت نمود.

دکتر علی‌محمدی با تبریک انتصاب آقای «قدرت الله رضایی» به سمت رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، یادآور شد: آقای رضایی از دانشجویان فرهیخته دانشگاه ایلام است، که به «تواضع» شهره است و برای ایشان در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق دارم.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه خدمات و فعالیت‌های نهاد «بسیج» در سطح جامعه چشمگیر است، اظهار داشت: «ولایت مداری»، «اخلاص» و «تلاش دائمی و خستگی ناپذیر» سه ویژگی اصلی بسیجیان است، که باعث ماندگاری خدمات این نهاد در سطح جامعه شده است.

دکتر علی‌محمدی «معرفت افزایی» را عامل اصلی «ولایت مداری» دانست و گفت: برای یک مؤمن، دستیابی به کمال در گِرو اطاعت‌‌پذیری از ولایت است، که این اطاعت دیکته شده نیست، بلکه به واسطه معرفت‌افزایی حاصل می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند ماه سال جاری، یادآور شد: باید از تمام ظرفیت موجود برای ترغیب مردم و جوانان برای شرکت در این انتخابات استفاده کرد، که در این میان دیگر روش‌های سنتی جوابگو نیست، بلکه باید زبان مفاهمه نسل جدید را شناخت و با گفتگوی چهره به چهره و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آگاه کردن و ترغیب آنان به شرکت در انتخابات استفاد کرد.

در ادامه مراسم سردار «قدرت الله کریمیان» جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به تغییر ساختار قدرت در سطح جهان، گفت:  محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران  در متن تحولات جهانی قرار دارند، که این مهم یک واقعیت غیر قابل انکار است، چرا که در ادبیات سیاسی جهان پر تکرارترین  واژه ایران اسلامی می‌باشد.

سردار کریمیان با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در سطح جهان شکست، یادآور شد: اسرائیل در این عملیات غافلگیر شد، و قدرت نظامی، رسانه‌ای و امنیتی آن با چالش روبرو گردید.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی در تحولات کنونی مبتنی بر «دفاع مشروع» است، اظهار داشت: اقدامات جمهوری اسلامی چه در سطح دفاعی و چه در سطح تهاجمی در این قالب قرار دارد، لذا در امتداد این راهبرد عملیات حمله موشکی به ادلب سوریه، اربیل و پاکستان انجام گرفت، تا یک قدرت بازدارندگی برای کشور فراهم شود.

سپس آقای «قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تشکر از زحمات آقای شربی نیازی و آرزوی موفقیت برای آقای رضایی، به روند توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن بعد از ایجاد ناامنی، کودتا، راه‌اندازی جنگ تحمیلی، تحریم، جنگ نرم  و جنگ رسانه‌ای به جنگ ترکیبی روی آورد، که به حوادث 1401 انجامید، اما در همه موارد ناکام شد و جمهوری اسلامی با اقتدار در مسیر اهداف طراحی شده قرار دارد.

در ادامه آقای شربی نیازی رئیس پیشین سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با بیان اینکه اینجانب عاشقانه در بسیج دانشجویی خدمت کردم، خاطرنشان کرد: با مطالعه و تحقیق، به این باور رسیدم، که بسیج تمدن ساز است و لذا باید با عشق در آن خدمت کرد، که همیشه به آن افتخار می‌کنم.

در ادامه آقای «قدرت الله رضایی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با بیان اینکه «بسیج دانشجویی» قلب تپنده نهاد بسیج است، گفت: دانشگاه منشأ تحولات یک جامعه است و دانشجوی محور تحولات، لذا بسیج دانشجویی قلب تپنده نهاد بسیج برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

آقای رضایی با تقدیر از زحمات آقای شربی نیازی تأکید کرد، درب بسیج دانشجویی برای فعالیت همه دانشجویان که علاقمند به سرنوشت کشور هستند باز است و سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت موجود برای ارتقاء سطح خدمات این سازمان استفاده کنیم.