شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیر هسته گزینش دانشگاه ایلام با رئیس پارک علم و فناوری ایلام

همزمان به ایام الله دهه مبارک فجر، نشست هم‌اندیشی آقای «شهاب فتاحی» مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه ایلام با دکتر «محمد رضا ولیزاده» رئیس پارک علم و فناوری ایلام صبح روز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، در این نشست آقای فتاحی مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه ایلام با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور شد: نهاد گزینش به عنوان یادگار گرانقدر و ماندگار حضرت امام خمینی (ره)، یک نهاد انقلابی برای خدمت و حفاظت از دستاورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه گزینش، اظهار داشت: حساسیت کار گزینش تا آنجاست، که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به «عبور از پل صراط» تشبیه کرده‌اند، لذا این کار یک امانت مهم در نظام اسلامی  برای خدمت می‌باشد.

آقای فتاحی با تشریح فرآیند کار گزینش، خاطرنشان کرد: شایسته گزینی نقش محوری در ایجاد کارایی، ارتقاء بهره‌وری و سلامت نظام اداری در یک سازمان دارد، که تحقق  این رویکرد منوط به وجود کارکنانی شایسته، اخلاق مدار، قانون‌مدار و تلاشگر است، لذا باید نهایت تلاش را به کار ببریم  تا در فرآیند استخدام و ارتقاء، بهترین‌ها و شایسته ترین‌ها در اولویت قرارگیرند.

مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه در ادامه به صورت مبسوط ضوابط عمومی گزینش و ضوابط انتخاب اصلاح و فرآیند کار در هسته گزینش را تشریح کرد و آمادگی لازم را برای انتقال تجربیات جهت انتصاب اصلح مدیران اعلام نمودند.

در ادامه دکتر ولیزاده رئیس پارک علم و فناوری ایلام با تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر و تشکر از آقای فتاحی، یادآور شد: گزینش یک امر ضروری برای انتخاب اصلح و شایسته‌گزینی برای سازمان‌ها می‌باشد و از طرفی یک مشاور امین برای مدیران جهت انتصاب افراد توانمند، اصلح و کارآمد می‌باشد.

دکتر ولیزاده در ادامه با اشاره به روابط صمیمانه پارک علم و فناوری ایلام و دانشگاه ایلام، آمادگی کامل این مجموعه را برای همکاری با هسته گزینش کارکنان دانشگاه ایلام جهت رفع مشکلات احتمالی و برگزاری برنامه‌های مشترک اعلام نمود.