شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام

نشست هم‌اندیشی دکتر «محمد مهدی احمدی» معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام و دکتر «جلال حمره» مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام صبح روز یک شنبه 15 بهمن ماه 1402 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام با تقدیر از رویکرد دانش محور اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، خواستار اهتمام بیشتر برای توسعه همکاری‌های دو جانبه شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با اشاره به جایگاه عالی جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید علم در سطح جهان، یادآور شد: در زمینه تولید علم جایگاه 15 و 16 را در چند سال اخیر در سطح جهان کسب کرده‌ایم، اما در زمینه استفاده از علم در رتبه 64 قرار داریم، لذا باید تلاش کنیم یک ارتباط سیستمی بین این دو بخش برای توسعه کشور فراهم گردد.

دکتر احمدی توسعه همکاری‌های دوجانبه با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و ادارات را یکی از دستاورهای دو سال اخیر دانشگاه ایلام  دانست و تأکید کرد: دانشگاه ایلام آمادگی کامل را برای توسعه همکاری با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام را دارد و از تمام ظرفیت موجود برای کمک به این اداره کل استفاده خواهد کرد.

در این نشست دکتر  حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با تقدیر از عملکرد مدیریت دانشگاه ایلام و تعامل خوب آن با ادارات و سازمان‌های استان ایلام، توضیحاتی را در خصوص طراحی، معماری و احداث مدارس در استان ایلام ارائه کرد و خواستار همکاری دانشگاه ایلام در خصوص طراحی مدارس مبتنی بر معماری ایرانی - اسلامی شد و گفت: آمادگی داریم کارگاه‌های آموزشی را با حضور اساتید توانمند و فرهیخته دانشگاه ایلام برگزار کنیم.

در ادامه محورهای توسعه همکاری‌های دوجانبه مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

برگزاري نشست هم‌انديشي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام