شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با حضور استاندار ایلام پروژه مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در شهر چوار کلنگ زنی شد

با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، دکتر علی‌محمدی رییس دانشگاه ایلام و مقامات شهرستان چوار، پروژه مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام صبح روز پنج‌شنبه 7 آذر ماه 1402 در شهر چوار کلنگ زنی شد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه پیشران توسعه کشور و استان است، از اهتمام دکتر علی‌محمدی رییس دانشگاه ایلام به جهت  برنامه‌یزی برای احداث پروژه طرح مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه در شهر چوار تشکر کرد.

دکتر بهرام‌نیا، اظهار داشت: پروژه طرح‌ نهضت ملی مسکن در ایلام شتاب گرفته است و با اهتمام مجموعه راه و شهرسازی و دستگاه‌های زیرساختی استان  32 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی 4 سال در استان ایلام ساخته می‌شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، استان یک رتبه در کشور ارتقا یافت.

در این مراسم دکتر علی‌محمدی رییس دانشگاه ایلام طی گفتگویی که با خبرنگار ما داشت با بیان اینکه در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت مردمی سیزدهم مبنی بر جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن این پروژه احداث می‌گردد، گفت: پروژه مسکن ملی دانشگاهیان ایلام ذیل تفاهمنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی احداث می‌گردد.

دکتر علی‌محمدی، افزود: در پی انعقاد این تفاهم‌نامه، ثبت نام متقاضیان مسکن در دانشگاه آغاز شد و بیش از 270 نفر ثبت نام کردند. امروز نیز مراسم کلنگ‌زنی با حضور استاندار محترم ایلام برادر بزرگوار جناب آقای دکتر بهرام نیا، امام جمعه محترم شهر چوار، برادر پرتلاش آقای مهندس دوستی و برخی دیگر از مدیران استانی و شهری و تعدادی از کارکنان عزیز دانشگاه و جمعی از مردم شریف چوار برگزار شد، تا بدینوسیله یکی از رؤیاهای دیرینه کارکنان شریف دانشگاه محقق شود.

رییس دانشگاه ایلام، اضافه کرد: بسیاری از اساتید و کارمندان دانشگاه مستاجر هستند و طی سالیان گذشته دغدغه غالب رؤسای پیشین و حال دانشگاه رفع این مشکل بوده و خدا را شاکریم که هم‌اکنون در دولت خدوم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی بستر لازم برای تحقق این امر مهیا شده است. 

دکتر علی‌محمدی با تشکر از همکاری و حسن نظر استاندار محترم ایلام و مدیریت اداره کل راه و شهرسازی و تمجید از مردم شریف و شهید پرور شهر چوار، گفت: احداث این پروژه و حضور دانشگاهیان در شهر چوار بی‌تردید در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر تأثیرگذار خواهد بود و همچنانکه جناب آقای دکتر بهرام‌نیا به درستی گفتند، کارکنان دانشگاه جزء مردم و از همین مردم هستند و لازم است که برای آنان نیز اقدام به تأمین مسکن مورد نیاز شود.

رییس دانشگاه در پایان ابراز امیدواری کرد که با پرداخت به موقع وام موردنیاز از سوی بانک‌های ذیربط، بویژه بانک تجارت که طرف قرارداد با وزارت عتف در این خصوص است، بعد از اتمام مطالعه و طراحی این مجموعه، هر چه سریعتر ساخت آن آغاز گردد. 

 

      

با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد با حضور استاندار ايلام پروژه مسکن ملي اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام در  شهر چوار کلنگ زني شد