شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست قرارگاه علم‌الهدی استان ایلام در دانشگاه ایلام

نشست قرارگاه علم‌الهدی استان ایلام با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان صبح روز سه‌شنبه 5 آذر ماه 1402 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این نشست برگزاری اردوهای راهیان نور را در ارتقای فکری دانشجویان محوری دانست و یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تجربه سالیان گذشته، زمینه حضور حداکثری دانشجویان در اردوهای راهیان نور را فراهم کرد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه بسترساز ارتقای سطح اندیشه دانشجویان است، تأکید کرد، اردوهای راهیان نور به خوبی می‌تواند زمینه اصلاح و ارتقای اندیشه دانشجویان مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی را فراهم کند.

دکتر علی‌محمدی تولید محتوا برای ارائه به دانشجویان در اردوهای راهیان نور را مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فضای حاکم  بر اردوهای راهیان نور در فرهنگ دوران دفاع مقدس ریشه دارد، لذا باید برای دانشجویان مسائل مربوط به محور مقاومت (عملیات طوفان القصی و جنایات رژیم اشغالگر قدس در این منطقه) و انقلاب اسلامی و از جمله اهمیت انتخابات 11 اسفند ماه 1402 را تبیین کرد.

در ادامه سردار نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام توضیحاتی را درباره اهمیت اردوهای راهیان نور و تأکید مقام معظم رهبری در این زمینه ارائه کرد و سپس آقای شربی نیازی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام برنامه‌های آتی این سازمان برای برگزاری اردوهای راهیان نور را تشریح کرد.

در پایان این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با اهدای لوحی از آقای «عارف شربی نیازی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام به جهت تعامل مثبت با دانشگاه ایلام و همکاری در برگزاری اردوهای راهیان نور تقدیر بعمل آورد.