شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

عملیات روکش آسفالت 30 هزار متر مربع از جاده‌های دسترسی سایت اصلی دانشگاه ایلام انجام شد

دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام، گفت: در راستای تسهیل رفت و آمد کارکنان دانشگاه و ارباب رجوع و برآورده کردن مطالبات چندین ساله همکاران گرامی، عملیات روکش آسفات 30 هزار متر مربع از محوطه سایت اصلی دانشگاه ایلام با اعتبار 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات محوطه‌سازی دانشگاه انجام شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر «محمد مهدی احمدی» با بیان این خبر، اظهار داشت: اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه طی سالیان گذشته مطالبات مختلفی را مطرح کرده‌اند، که یکی از این مطالبات مربوط به مشکلات آسفالت سایت اصلی دانشگاه بود. مضاف بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی جناب آقای دکتر علی‌محمدی ریاست محترم دانشگاه هم اهتمام به زیباسازی سایت اصلی دانشگاه ایلام است، که در دو سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا برنامه‌های متعددی در دست برنامه‌ریزی و اجرا می‌باشد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، یادآور شد: علیرغم مشکلات مالی، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و فنی، قرارداد مذکور به صورت تعهدی انجام شده است، که موجب رضایت همکاران و بهبود فضاهای دسترسی را فراهم آورده است.

دکتر احمدی با تشکر از زحمات مدیریت محترم دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و ناظرین پروژه مذکور، تأکید کرد مدیریت دانشگاه ایلام از تمامی ظرفیت‌ها برای برآورده کردن انتظارات اعضای دانشگاه استفاده خواهد کرد.