شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از رئیس دانشگاه ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با حضور در دفتر دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام از زحمات ایشان، به جهت کمک در برگزاری «همایش بین‌المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» تقدیر و تشکر کرد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر «علی‌محمدی» در این نشست با بیان اینکه دانشگاه در راستای ایفای رسالت اجتماعی، به فرهنگ سازی در سطح استان ایلام اهتمام جدی دارد، یادآور شد: در این راستا از تمام ظرفیت و امکانات برای گسترش همکاری‌های دوجانبه با ادارات و سازمان‌های متولی فرهنگ در سطح استان استفاده می‌شود.

در ادامه «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با تمجید از شخصیت دانشگاهی دکتر علی‌محمدی و تقدیر و تشکر از حسن نظر و تعامل ایشان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، توسعه همکاری‌های دوجانبه و تعاملات دستگاه‌های فرهنگی استان را در راستای هدفمند برگزار کردن فعالیت‌های فرهنگی ارزشمند دانست و گفت: در این راستا و مخصوصاً در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن «همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» از زحمات دکتر علی‌محمدی ریاست محترم دانشگاه ایلام، دکتر ویسه معاونت محترم فرهنگی و فرهنگی و سایر همکاران ایشان کمال سپاس و امتنان را دارم. 

در پایان این دیدار از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هدایایی به رسم یادبود به دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه و دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی اهدا شد.

تقدير مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام