شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هیأت رییسه دانشگاه ایلام و دانشجویان فعال فرهنگی

در آستانه روز دانشجو، نشست هیأت رییسه دانشگاه ایلام و دانشجویان فعال فرهنگی عصر روز سه‌شنبه 14 آذر ماه 1402 در محل مسجد الغدیر دانشگاه برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر «طاهر علی‌محمدی» رئیس دانشگاه ایلام  با ابراز خرسندی به جهت حضور در بین دانشجویان فعال فرهنگی، یادآور شد: یکی از دلایل اعتلای دانشگاه ایلام، مشارکت فعال دانشجویان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است، که بر خود لازم می‌دانم از زحمات همه شما عزیزان کمال سپاس و امتنان را بعمل آورم.

رئیس دانشگاه خواستار اهتمام دانشجویان به فعالیت درسی در کنار فعالیت فرهنگی و اجتماعی شد و گفت: فعالیت فرهنگی و اجتماعی هیچ منافاتی با فعالیت آموزشی ندارد، چرا که ما می‌بینیم شخصیتی مثل مقام معظم رهبری در کنار فعالیت‌های اجرایی و فرهنگی، به فعالیت علمی نیز می‌پردازد، و وقت زیادی را برای تدریس و مطالعه اختصاص می‌دهد.

دکتر علی‌محمدی خاطرنشان کرد: مطالعه باعث تقویت قوه فکر و عمق بخشی به تفکر دانشجویان می‌شود و لذا توصیه می‌کنم دانشجویان عزیز در کنار مطالعه کتب درسی، به مطالعه غیر درسی هم اهتمام داشته باشند.

رئیس دانشگاه خواستار برگزاری بیشتر این نوع جلسات شد و اظهار داشت: از معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی انتظار دارم با برنامه‌ریزی منسجم بصورت ماهیانه اینچنین جلساتی را برگزار نماید.

در ابتدای این نشست دکتر «صید مهدی ویسه» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با بیان اینکه چند صدایی حاکم بر دانشگاه و جنب و جوش دانشجویان در زمینه سیاسی و فرهنگی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در دانشگاه ایلام دانشجویان از تمام گرایش‌های سیاسی، بدون هیچ محدودیتی و در کمال آرامش به فعالیت می‌پردازند، که شور و نشاط حاکم بر این نشست نمودی از این واقعیت است.

در ادامه دانشجویان بصورت صریح و شفاف به بیان سؤالات، پیشنهادات، نظرات، انتقادات و مطالب مورد نظر خود پرداختند و رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه نیز پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.