شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه ایلام

به همت اداره شاهد و ایثارگر و معاونت فرهنگی و اجتماعی و با حضور دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و اعضای هیأت رئیسه، مراسم تجلیل از  اساتید و کارکنان ایثارگر، عصر روز یک شنبه 12 آذر ماه در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر «طاهر علی‌محمدی» در این نشست با تقدیر از مجاهدت‌های اساتید و کارکنان ایثارگر، یادآور شد: ایثارگران دوران دفاع مقدس به واسطه اخلاص، فداکاری، شجاعت و سپر نمودن جان خود در برابر ماشین جنگی دشمن و ترجیح دادن دفاع از دیگران بر دفاع از خود،  مصداق واقعی «ایثار» هستند.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه باید فرهنگ جبهه و ایثارگری همچنان در سطح جامعه حفظ شود، گفت: این فرهنگ ناب به خوبی می‌تواند جامعه امروزی ما را از چالش‌ها عبور دهد.

دکتر علی‌محمدی «ارتباط با خدا» را یکی از وجوه روحیه ایثارگری در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: دنیای امروز مملو از اضطراب، استرس، وسوسه‌های نفسانی و امیال دنیوی، است و بدین لحاظ ارتباط با خدا، گره‌گشای چالش‌های امروز بشر برای عبور از این مشکلات است.

در ابتدای این نشست دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تمجید از جامعه ایثارگری دانشگاه ایلام، تصریح کرد: تقدیر سالیانه از اساتید و کارکنان ایثارگر به عنوان سرمایه‌های ارزشمند دانشگاه از دو منظر حائز اهمیت است. اول اینکه این مراسم باشکوه با تأکید ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر علی‌محمدی برگزار می‌گردد، که در همه شرایط پشتیبان جامعه ایثارگری است. دوم اینکه این مراسم نشانه اعتلای دانشگاه ایلام به عنوان دانشگاه برتر در تراز انقلاب اسلامی  است، که برای اعضای خود ارزش قائل است و در بالاترین سطح ممکن مراسم تقدیر را برگزار می‌کند.

در ادامه حاضرین به بیان مسائل، نظرات، سؤالات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند، که رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه نیز پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

در پایان مراسم به اساتید و کارکنان ایثارگر لوح یادبود و هدایایی از طرف رئیس دانشگاه ایلام پرداخت شد.