شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر استاندار ایلام از رئیس دانشگاه ایلام

دکتر بهرام نیا استاندار ایلام صبح روز شنبه 11 آذرماه 1402 در جلسه شورای اداری استان از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به جهت اهتمام در زمینه «مناسب‌سازی» و «زیباسازی» محوطه دانشگاه تقدیر بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، استاندار ایلام، گفت: مناسب‌سازی و زیباسازی ادارات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، از همان روزهای ابتدایی در استانداری ایلام، زیباسازی متناسب با شأن و منزلت ارباب رجوع و کارکنان در دستور کار قرار گرفت، این اقدام در راستای بهره‌وری، رضایتمندی ارباب رجوع و حقوق شهروندی اقدام شده است.

دکتر بهرام نیا با تأکید بر اینکه این اقدام باید در تمام ادارات استان انجام شود، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم، سیما و منظر ادارات است و فرمانداران و مدیران باید توجه جدی به سیما و منظر ادارات، چه در درون ادارات و چه بیرون ادارات داشته باشند، که علاوه بر اینکه رضایتمندی مردم را در پی دارد، انگیزه و نشاط را نیز به ارمغان خواهد آورد.

استاندار ایلام ادامه داد: از اداراتی که در این راستا اقدام کردند، از جمله میراث فرهنگی و دانشگاه ایلام قدردانی می‌کنم و اداراتی هم که تاکنون اقدام نکردند، باید هر چه سریع‌تر و ظرف سه هفته آینده نسبت به زیباسازی سردرب ادارات خود و زیباسازی اقدام نمایند، لذا هر گونه هزینه در این رابطه، سرمایه‌گذاری است‌.

دکتر بهرام نیا با اشاره به در پیش رو بودن روز معلولین، بر مناسب‌سازی ادارات برای رفت و آمد معلولین تأکید کرد و افزود: حقوق شهروندی باید در همه ابعاد رعایت شود، سیمای اداری باید دلپذیر و بانشاط شود؛ اسلام یک دین کامل است و فضای شور و نشاط باید چارچوب‌دار و نظام‌مند باشد.

 

تقدير استاندار ايلام از رئيس دانشگاه ايلام