شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام رییس دانشگاه ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج

دکتر طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک هفته بسیج، تأکید کرد بسیج نماد توانمندی، خدمت‌رسانی، عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی و پشتوانه پیشرفت کشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مقام معظم رهبری: "فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی است".

   بسیج شجره طیبه ای است، که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نماد توانمندی‌، خدمت‌رسانی، عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی در مواجهه با قدرت‌های استکباری و استعماری می‌باشد. این بسیجیان بودند که با اخلاص، شجاعت، غیرت، ایثار و فداکاری در برابر تهاجم حکومت بعثی مورد حمایت شرق و غرب، سینه سپر کرده و با نثار خون خود از تمامیت ارضی و استقلال کشور دفاع نمودند. بعد از اتمام جنگ نیز بسیج پشتوانه پیشرفت کشور و استقرار امنیت پایدار بوده و نقش محوری در عبور از بحران‌ها داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بسیجی و نثار درود به روح پاک امام خمینی (ره) بنیانگذار بسیج مستضعفین و آرزوی سلامتی و طول عمر باعژت برای مقام معظم رهبری، هفته مبارک بسیج را خدمت مردم شریف استان ایلام، جامعه فرهیخته دانشگاهی استان و اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه پروردگار متعال سلامتی، سربلندی و سرافرازی بسیجیان سلحشور را خواهانم.

    

   طاهر علی‌محمدی 

  رئیس دانشگاه ایلام