شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری کرسی آزاداندیشی «تبعیض آموزشی» در دانشگاه ایلام

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، کرسی آزاداندیشی با موضوع «تبعیض آموزشی» با حضور  جمعی از دانشجویان در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، امیرحسین رستمی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام ضمن بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی مجموعه فرهنگی دانشگاه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی است، اظهار داشت: این کرسی هم در راستای اجرای برنامه‌های کلان دانشگاه با هدف ایجاد تولید گفتمان‌های چالشی با محوریت نقد و تولید راهکار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات کرسی‌ها از طریق واحد سیاسی جامعه اسلامی انتخاب می‌شوند، افزود: برای این کرسی موضوع تبعیض آموزشی انتخاب شد، که یکی از دغدغه‌ها و موضوعات قابل بحث در مجامع فرهنگی و اجتماعی است. 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه در پایان اشاره کرد: اگر در کشور عدالت آموزشی برقرار باشد، به گونه‌ای که در تمام نقاط کشور از جنوب تا شمال کشور بتوانند از فرصت‌های آموزشی به طور یکسان استفاده کنند، زمینه شکوفایی استعدادها و پیشرفت کشور فراهم می‌شود.

در ادامه موافقین و مخالفین «تبعیض آموزشی» به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و به صورت مبسوط نقدهای خود را مطرح کردند.

برگزاري کرسي آزادانديشي «تبعيض آموزشي» در دانشگاه ايلام