شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ارتقای جایگاه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام به سطح «توانمند»

بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور (زیرمجموعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری)، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام موفق به کسب جایگاه «توانمند» در نظام رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های راهبردی کشور شد.

  به گزارش روابط عمومی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی باهدف حمایت از توسعه فعالیت‌های آزمایشگاه‌ها، ارتقای توانمندی‌ها و کمک به رشد و توسعه و بهبود عملکرد کارشناسان آزمایشگاه‌ها، حمایت‌های متنوعی برای مراکز عضو شبکه در نظر گرفته است. حمایت‌های شبکه در هر سال، بر اساس امتیاز آخرین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه در شبکه انجام می‌شود.

بنا به این گزارش: آزمایشگاه‌های فناوری کشور در این رتبه بندی به گروه‌های مستعد عضویت، آزمایشی، فعال، توانمند، ممتاز و پیشرو، گروه‌بندی شده و نسبت به امتیاز به دست آورده، مورد حمایت‌های متنوعی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید: مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام با دارا بودن کارشناسان متخصص، دستگاه‌های پیشرفته، دقیق و به‌روز آماده ارائه خدمات پژوهشی اعم از اندازه‌گیری، تجزیه‌وتحلیل داده‌های تجربی و شبیه‌سازی آن­ها، به کلیه پژوهشگران دانشگاه‌ها و صنایع سراسر کشور است.