شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام

در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و آقای مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش محوری در محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم درآمد در سطح کشور داشته است، اظهار داشت: دانشگاه ایلام در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود، آمادگی همکاری با ادارات و سازمان‌های استان ایلام و از جمله اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام را داراست و از تمام ظرفیت برای کمک به این مجموعه به عنوان یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

دکتر علی‌محمدی بحث کمک به نیازمندان را فراتر از بحث کمک‌های مادی دانست و یادآور شد:  تعداد زیادی از اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام بصورت ناشناس در کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و دانشجویان بی‌بضاعت فعال هستند و دانشگاه ایلام در این زمینه عملکرد درخشانی دارد.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به ارائه 33 هزار پرس غذای رایگان به دانشجویان دانشگاه در سال تحصیلی 1402-1401، بیان داشت: دانشگاه ایلام، با سه منویی کردن غذاها در وعده ناهار، 33 هزار پرس غذای رایگان را در سال تحصیلی گذشته در اختیار دانشجویان قرار داده است، تا دانشجویان کم ‌بضاعت هیچ مشکلی نداشته باشند.

دکتر علی‌محمدی در ادامه خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین دانشگاه ایلام و کمیته امداد استان ایلام شد و گفت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه ایلام تحت حمایت کمیته امداد هستند، که در قالب این کارگروه می‌توان برای توانمندسازی، برگزاری اردودهای فرهنگی و تفریحی و ایجاد اشتغال برای این دانشجویان برنامه‌ریزی کرد.

سپس آقای مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با تشکر از نگاه ویژه دکتر علی‌محمدی به کمیته امداد و حمایت از افراد تحت پوشش این نهاد، اظهار داشت: میزبانی عالی دانشگاه ایلام از فرزندان یتیم خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در سال 1401 شایسته تقدیر است، که بر خود لازم می‌دانم از مدیریت دانشگاه ایلام به جهت این میزبانی کمال سپاس و امتنان را داشته باشم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره گستردگی  حوزه وظایف این اداره کل، گفت: 67 هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد هستند، که از این تعداد 8600 دانش آموز و 1600 دانشجو می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام طرح اکرام را بهترین و شفاف‌ترین طرح اجرا شده توسط نهاد کمیته امداد در سطح کشور عنوان کرد و خواستار مشارکت بیشتر اعضای دانشگاه ایلام در این طرح گردید و یادآورد شد: کمیته امداد آمادگی لازم را برای راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه ایلام را داراست.

برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان ايلام