شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست تخصصی استکبارستیزی از دیروز تا امروز در دانشگاه ایلام برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام، نشست تخصصی استکبارستیزی از دیروز تا امروز با سخنرانی مهندس نبی پور مدیرکل مخابرات منطقه‌ای ایلام و با حضور جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، مهندس نبی پور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از سردمداران مبارزه با ظلم و استکبار بوده است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش‌ آموزان انقلابی، نشان از پوچی فریادهای نظام استکبار بر سر ملت‌های مظلوم داشت و از آن زمان تا کنون ملت‌های زیادی با تأسی از ملت ما به مبارزه با استکبار پرداخته‌اند. 

مهندس نبی پور در ادامه به تشریح روند تقابل استکبار با انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: با رهبری مدبرانه و حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و حضور ملت ایران، تمام نقشه‌های شوم استکبار با شکست مواجه شد و روز به روز بر عزت و قدرت جمهوری اسلامی افزوده شد.

نشست تخصصي استکبارستيزي از ديروز تا امروز در دانشگاه ايلام برگزار شد نشست تخصصي استکبارستيزي از ديروز تا امروز در دانشگاه ايلام برگزار شد نشست تخصصي استکبارستيزي از ديروز تا امروز در دانشگاه ايلام برگزار شد نشست تخصصي استکبارستيزي از ديروز تا امروز در دانشگاه ايلام برگزار شد نشست تخصصي استکبارستيزي از ديروز تا امروز در دانشگاه ايلام برگزار شد نشست تخصصي استکبارستيزي از ديروز تا امروز در دانشگاه ايلام برگزار شد