شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از 350 تن از دانشجویان ممتاز دانشگاه ایلام برگزار گردید

همزمان با دهه سرآمدی آموزش، طی مراسمی با حضور دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر ضیایی مدیر دفتر استعداهای درخشان، خانم دکتر افشار مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر حسینی مدیر امور آموزشی، رؤسا و معاونین آموزشی دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی، مراسم تقدیر از 350 تن از دانشجویان ممتاز دانشگاه ایلام صبح روز یک شنبه 1402/02/17 در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تبریک دهه سرآمدی آموزش و ابراز خرسندی از حضور در بین دانشجویان ممتاز دوره‌‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، اظهار داشت: سعی زیادی شد تا با استفاده از یک مکانیسم شفاف و دقت فراوان، دانشجویان ممتاز در دوره‌های مختلف تحصیلی دانشگاه انتخاب شوند و هیچ‌گونه حقی از کسی ضایع نشود.

 دکتر کوخایی زاده با اشاره به بحث استاد محوری در جذب دانشجویان استعدادهای درخشان، گفت: دانشجویان که ایده خاص و جدیدی در زمینه نیازهای جامعه دارند، آن را در سامانه نظام ایده ها و نیازها «نان» ثبت کنند، تا  در دوره کارشناسی ارشد و دکتر ی از طریق استعدادهای درخشان جذب شوند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با بیان اینکه «دفتر برنامه‌ریزی درسی» در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌گردد، افزود: از حضور اساتید صاحب نظر در این دفتر برای ارتقای سطح فعالیت‌های آوزشی دانشگاه استفاده خواهیم کرد.

در ادامه مراسم دکتر ضیایی مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه توضیحاتی را در خصوص نحوه انتخاب دانشجویان ممتاز ارائه کرد و یادآور شد: در روند انتخاب دانشجویان ممتاز، فعالیت زیادی با محوریت  انتخاب اعمال نمرات مؤثر در روند انتخاب‌ها و  ممانعت از ضایع شدن کوچکترین حق دانشجو صورت گرفت، که در نهایت مجموعه تلاش‌ها به برگزاری این مراسم باشکوه منتج شد.

در پایان از 350 تن از دانشجویان ممتاز دانشگاه تقدیر بعمل آمد.