دانشگاه ایلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداری و پشتیبانی خود را به صورت مناقصه عمومی یک مرحلهای از طریق سامانه مناقصات برگزار نماید. از شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد، جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 1402/03/08 تا پایان مهلت مقرر به سامانه مناقصات مراجعه نمایند.
شرایط مناقصه:
1-مناقصه گر باید قبل از تسلیم پیشنهاد مناقصه، اسناد مناقصه را به دقت بررسی کرده و تمام اطلاعات لازم و قوانین و مقررات نافذ و جاری را به دست آورد و مناقصه گر پس از تسلیم پیشنهاد نمیتواند استناد به ناآگاهی و یا اشتباه خود کند.
2-شرکت در مناقصه و تسلیم پیشنهاد به منزله آن تلقی خواهد شد، که مناقصه گر تمام اسناد مناقصه را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آنها را به دست آورده است و ابهام یا اشتباهی به نظر او در اسناد وجود ندارد. هر یک از مناقصهگران، که در مورد مفهوم قسمتی از اسناد مناقصه ابهام یا سؤالی داشته باشند، میتوانند به صورت کتبی و یا فکس مناقصه گزار را مطلع ساخته و تقاضای دریافت توضیح نماید. پس از تسلیم پیشنهاد مناقصه هیچگونه توجیهی پذیرفته نخواهد بود.
3-مطابق ماده 6 پیوست شماره 3 آئیننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها ((دستورالعمل نحوه انجام معاملات عمده)) شرایط خاصی که دانشگاه در آگهی و اسناد مناقصه اعلام میدارد، در قرارداد اعمال خواهد شد و جزو لاینفک قرارداد میباشد.
4- ارائه گواهی صلاحیت ایمنی و پروانه کار شرکت معتبر الزامی میباشد.
5- برآورد موارد پرداختی برای دستمزد افرادی که حجم کار اعلام شده را انجام میدهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقهبندی مشاغل و نرخ اعلامی این دانشگاه (جدول شماره یک) انجام شود.
6- آنالیز قیمت بر اساس قانون کار و احتساب سنوات در نظر گرفته شود. لذا شرکتکنندگان باید بر اساس قانون کار قیمت پیشنهادی را ارائه نمایند. (پایه سنوات، حق سنوات، عیدی، بن و مسکن، حق لباس، 30 ساعت اضافه کار برای هر نفر، 5 روز ماموریت ماهانه برای هر نفر، باز خرید 9 روز مرخصی بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آنالیز محاسبه شده و موظف به پرداخت میباشد).
7-مبلغ 20 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی جهت شرکت در مناقصه دریافت میگردد.
8-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در مطابق این مناقصه الزامی است.
9-ارائه فرم خود اظهاری اعلام کارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده به کار الزامی میباشد.
10-در شرایط برابر اولویت با شرکتهای بومی میباشد.
11- بارگذاری آنالیز پیشنهادی مهر و امضا شده توسط شرکت بر اساس نرخهای درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامی است.
12-کلیه اسناد مناقصه باید توسط شرکت مهر و امضا و در سامانه مناقصات بارگذاری گردد.
13- در طول دوره قرارداد حضور دائم نماینده شرکت در دانشگاه الزامی میباشد.
14-شرکتهایی، که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشتهاند و تاکنون موفق به ارائه مفاصاحساب نشدهاند، نمیتوانند در این مناقصه شرکت نمایند.
15-دانشگاه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است
16- هزینه چاپ آگهی و سامانه تدارکات الکترونیک بر عهده برنده مناقصه میباشد.
17-پاکت محتوی ضمانت نامه شرکت در مناقصه در موعد مقرر تحویل دبیرخانه مرکزی دانشگاه گردد.
18-در صورت هرگونه ابهام قبل از درج قیمت بصورت کتبی و یا با شماره تلفن 08459241302 مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه تماس حاصل نمایند.
19- آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور جزو لاینفک قرارداد میباشد.
مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام