شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه ایلام از خوابگاه‌های دانشجویی

همزمان با هفته خوابگاه‌ها، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به همراه دکتر شکری معاون دانشجویی، دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی، دکتر عباسی مشاور رئیس و مدیر حراست، دکتر قبادی مدیر روابط عمومی، دکتر محمدی رئیس اداره خوابگاه‌ها و آقای رحیمی کارشناس اداره تغذیه؛ شامگاه دوشنبه 140/02/18 از خوابگاه‌های دانشجویی پسران بازدید بعمل آورد و در فضایی صمیمانه با دانشجویان به گفتگو پرداخت.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه بخشی از شخصیت دانشجویان در محیط خوابگاه‌ها شکل می‌گیرد، اظهار داشت: دانشجویان باید مسئولیت‌پذیر باشند و با تلاش و همدلی محیطی شاد و سالم را در خوابگاه‌ها به وجود آورند.

رئیس دانشگاه ایلام حل مشکلات دانشجویان را اولویت اصلی مدیریت دانشگاه عنوان کرد و تأکید کرد، که تلاش می‌شود از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح خدمات دهی به دانشجویان استفاده گردد.

بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه ايلام از خوابگاه‌هاي دانشجويي