شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام

در راستای برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام  و آقای رضایتی رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام، صبح روز چهارشنبه 1402/02/13 در محل دفتر رئیس دانشگاه برگزار گردید.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان مرکز دانایی و فرهیختگی، می‌تواند در توسعه فرهنگ نماز خوانی نقش محوری ایفا کند، تأکید کرد: خوشبختانه سطح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت فرهنگ قرآنی و اهل بیت علیهم‌السلام در دانشگاه ایلام ارتقاء یافته و با مشارکت فعال و گسترده دانشجویان برنامه‌های فاخری برگزار می‌گردد، که در همین راستا هفته آینده یک دوره مناظره با موضوع نماز برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه ایلام، افزود: برای اینکه دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شود، باید در قالب مفهوم «شاگردپروی» مفاهیم علمی و اخلاقی، توأمان به آنها منتقل شود، که فرهنگ نمازخوانی در این زمینه در اولویت قرار دارد.

دکتر علی‌محمدی با ابراز رضایت از فعالیت ستاد اقامه نماز دانشگاه ایلام، افزود: دانشگاه ایلام سازمانی یاددهنده است، اما برای اینکه سطح فعالیت‌ها ارتقاء یابد، با روی باز پذیرای تجربیات مختلف و از جمله تجربه مجموعه وزین ستاد اقامه نماز استان ایلام خواهیم بود، تا در روند برنامه‌ریزی و توسعه فعالیت‌ها از آن استفاده گردد.

در ادامه آقای رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام ضمن تشکر از زحمات رئیس و کارکنان دانشگاه ایلام، اظهار کرد: بحمدالله دانشگاه ایلام همواره یکی از پیشروان امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز بوده است. این مهم قطعاً با زحمات رئیس و کارکنان این مجموعه محقق شده است و اجر اخروی آن است، که نصیب انسان خواهد شد.

آقای رضایتی افزود: انتظار ما این است، که زحمات شما ادامه دار باشد و در این زمینه برگزاری دوره‌های نماز و نشست‌های دانشجویی اهمیت بسیاری دارد.

در پایان این جلسه آقای رضایتی با اهدای لوحی از زحمات دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  و آقای پورمسیری رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ترویج فرهنگ نمازخوانی تقدیر بعمل آورد.

 

برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام  و رئيس ستاد اقامه نماز استان ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام  و رئيس ستاد اقامه نماز استان ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام  و رئيس ستاد اقامه نماز استان ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام  و رئيس ستاد اقامه نماز استان ايلام