شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدیر از اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام

مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدیر از اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه صبح امروز در محل سالن آیت الله حیدری برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر علی‌محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، به فعالیت شبانه‌روزی موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه و وزارت عتف در پایانه مرزی مهران اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات اساتید، کارکنان و دانشجویان فعال در این موکب، یادآور شد: مدیریت دانشگاه ایلام در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی با برنامه‌ریزی و پشتیبانی مناسب، از فعالیت این موکب جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی حمایت می‌کند

.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های کشور در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی حاصل تلاش، همراهی، همدلی و زحمات مدیریت، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه است، خاطرنشان کرد: همه مدیران و عزیزانی که قبلاً در دانشگاه ایلام فعالیت داشته‌اند، در کسب این موفقیت شریک هستند و ایجانب قدردان همه آنها هستم.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به اهمیت کسب این رتبه در جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: 1300 داور  به مدت سه ماه و به سه روش متفاوت، مستندات دانشگاه‌های سراسر کشور را بر اساس نه شاخص مربوطه ارزیابی کردند، که خوشبختانه در نهایت دانشگاه ایلام  رتبه برتر دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.

رئیس دانشگاه ایلام، کسب این دستاورد در جشنواره شهید رجایی را رویدادی فرخنده و متعلق به همه اعضای جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام دانست و افزود: امید داریم کسب این عنوان ماندگار، زمینه‌ساز توجه بیشتر دولت و شتاب در روند توسعه دانشگاه و مایه خیر و برکت برای همه اعضای دانشگاه گردد.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه موفقیت یک سازمان یک رویداد تصادفی نیست، بلکه تابع عوامل متعدد است، افزود: شایسته‌گزینی مدیران، برنامه‌ریزی راهبردی بلند مدت و عملیاتی کوتاه مدت، اجرای درست و دقیق برنامه‌های مصوب، نظارت بر فرآیند اجرای امور، پی‌گیری، وقت گذاشتن مدیران، استفاده درست از منابع سازمانی و پرداختن به متن و دوری از حاشیه از جمله علل موفقیت یک سازمان است.

رئیس دانشگاه ایلام، یادآور شد: موقعیت کنونی دانشگاه و کسب این رتبه، نشانگر آن است که مدیریت دانشگاه برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه نهایت تلاش را داشته‌اند و به عوامل کلیدی موفقیت یک سازمان التزام عملی دارند.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه بعد از سال‌های متمادی در نهایت سند زمین مزرعه آموزشی و پژوهشی مهران به نام دانشگاه ایلام صادر شده است، یادآور شد: طی دو سال گذشته بصورت دائم این موضوع پی‌گیری شد، تا اینکه سند زمین بنام دانشگاه ایلام صادر گردید.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود برای پرداخت رفاهیات اساتید و کارکنان استفاده شده است، تأکید کرد حفظ کرامت اعضای دانشگاه و تشویق آنان باری ایجاد فضایی دوستانه و بانشاط جزو اولویت‌های مدیریت دانشگاه ایلام است.

در ابتدای این مراسم دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با شادباش کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های سراسر کشور در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی، گفت: طبق نص صریح قرآن کریم، عزت افراد وابسته به نظر پروردگار متعال است، چنانکه در آیه 26 سوره آل عمران آمده است: «قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاءُ وَ تُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ  بِیَدِکَ الْخَیْرُ  إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ» «‌بگو: خدایا، اى صاحب فرمانروایى، به هر کس بخواهى فرمانروایى مى‌بخشى و از هر کس بخواهى فرمانروایى را مى‌ستانى، هر کس را بخواهى عزیز مى‌دارى و هر که را بخواهى خوار مى‌سازی، خیر تنها در دست توست؛ زیرا تو بر هر کارى توانایى».

دکتر ویسه با بیان اینکه کسب این موفقیت یک افتخار بی‌نظیر در تاریخ دانشگاه ایلام است، گفت: مدیریت کارآمد، پاسخگو و متعهد و همگرایی مجموعه جامعه دانشگاهی دانشگاه، زمینه ساز  کسب این موفقیت بود.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سراج رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی به نمایندگی از اساتید دانشگاه با تبریک این موفقیت ارزشمند، اظهار داشت: کسب رتبه برتر دانشگاه‌های کشور دستاوردی مهم، ماندگار و تاریخی برای استان ایلام و دانشگاه ایلام است، که باید با تبلیغات مناسب اهمیت آن برای مردم تبیین گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سراج با بیان اینکه  کسب این رتبه مهم که برای اولین بار به دست آمده است، در تاریخ آموزش عالی کشور و استان ایلام به نام دکتر علی‌محمدی و دانشگاه ایلام ثب شد، گفت: باید تلاش کنیم از این دستاورد مهم برای تحقق اهداف برنامه راهبردی توسعه دانشگاه استفاده گردد.

سپس آقای حسین جعفری رئیس شورای صنفی کارکنان دانشگاه با تبریک کسب این موفقیت خدمت دکتر علی‌محمدی و اعضای هیات رئیسه، تأکید کرد همه اعضای دانشگاه در کسب این موفقیت تأثیرگذار هستند.

رئیس شورای صنفی کارکنان دانشگاه ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و تشکر از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه به جهت توجه ویژه به کارکنان، خواستار پی‌گیری و رایزنی رئیس دانشگاه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای بهره‌مندی فوق‌العاده ویژه، فوق‌العاده بند ج ماده 112 و فوق‌العاده مرزی برای کارکنان شد و ابراز امیدواری کرد، که با نگاه ویژه مدیریت دانشگاه شاهد خدمات رسانی بهتر به کارکنان باشیم.

در پایان حاج مرتضی رشید از کارکنان باسابقه دانشگاه ایلام به نمایندگی از کارکنان ضمن تبریک کسب این موفقیت و تشکر از زحمات دکتر علی‌محمدی، تأکید نمود کسب این موفقیت بی‌مقدمه  و به سادگی به دست نیامده، بلکه حاصل تلاش همه اساتید، کارکنان و دانشجویان بوده است.

آقای رشید تأکید کرد تداوم این موفقیت موقوف به اخلاص و تلاش افزونتر همه اعضای دانشگاه است.  

 

برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دولت و تقدير از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام