شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه ایلام از موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت عتف واقع در پایانه مرزی مهران

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به همراه دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی؛ صبح امروز موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع در پایانه مرزی مهران که مملو از خیل مشتاقان زائران اربعین است بازدید بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی در جریان این بازدید از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان فعال در این موکب قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه محبت امام حسین (ع) در تاریخ اسلام منشاء تغییر و تحول روحی و معنوی انسان‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: بزرگان علم و دین با اتصال به دستگاه امام حسین (ع) و توسل به آن حضرت موفق به کسب مدارج علمی و معنوی شده‌اند و این مسیر برای همه عشاق اباعبدالله (ع) باز است.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه اربعین مبدأ جوشنده تبلیغ قیام ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش است، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به زائرین کربلای معلی همچون زیارت حرم سیدالشهداء علیه‌السلام باعث کسب محبت امام حسین (ع) و بهره‌گیری از آثار این محبت می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از زحمات اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به جهت فعالیت در موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت عتف، یادآور شد: دانشگاه ایلام به ایفای نقش رسالت اجتماعی خود التزام دارد و لذا با برنامه‌ریزی و پشتیبانی مناسب، از فعالیت این موکب جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی حمایت می‌کند.

بازديد رئيس دانشگاه ايلام از موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت عتف واقع در پايانه مرزي مهران بازديد رئيس دانشگاه ايلام از موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت عتف واقع در پايانه مرزي مهران بازديد رئيس دانشگاه ايلام از موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت عتف واقع در پايانه مرزي مهران