شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فراخوان جذب هیأت علمی در دانشگاه ایلام

دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و دبیر هیأت جذب دانشگاه، گفت: دانشگاه ایلام به منظور تکمیل هرم هیأت علمی خود و متناسب با اعلام نیاز گروه‌های آموزشی و برنامه استراتژیک دانشگاه در سطح دکتری تخصصی، بر اساس فراخوان شهریور 1402 هیأت علمی پیمانی جذب می‌کند.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر کوخایی زاده با اعلام این خبر یادآور شد: متقاضیان می‌‌توانند با مراجعه به سامانه نور رضوی ضمن اطلاع از رشته های اعلام نیاز شده این دانشگاه و ملاحظه شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر جذب مرکز و دانشگاه در این فراخوان شرکت نمایند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، افزود: در این فراخوان برای اولین بار این فرصت فراهم شده است که دانش آموختگان فاقد کارت پایان خدمت هم مشروط به نداشتن غیبت سربازی، در این فراخوان شرکت نموده و با سایر متقاضیان به رقابت بپردازند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، از تاریخ 1402/06/04 الی 1402/06/16 با مراجعه به سایت مرکز جذب وزارت عتف به آدرس: https://applicant.markazjazb.ir/account/login نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.