شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرکت فناوران برق کهربا توان آریا مستقر در مرکز رشد دانشگاه ایلام مجوز دانش بنیان گرفت

شرکت فناوران برق کهربا توان آریا مستقر در مرکز رشد دانشگاه ایلام و تولیدکننده نرم افزار مدیریت عملکرد دارایی کاردینو، پس از طی مراحل ارزیابی موفق به دریافت مجوز دانش بنیان از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گردید.

    به گزارش روابط عمومی، نرم افزار مدیریت عملکرد دارایی­ کاردینو محصولی در کلاس جهانی و راهکاری تحت وب مبتنی بر استانداردهای ISO 14224 و Norsok 008 و سازگار با استانداردهای شرکت­‌های بالادستی وزارت نفت بوده که با بهره‌گیری از مشاوران خبره در انجمن علمی تعمیرات و نگهداری ایران با رویکرد دانش محور به صورت کاملاً بومی برای شرکت­‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی طراحی شده است. این نرم‌افزار با رویکرد تمرکز بر مدیریت دارایی­‌های فیزیکی صنایع (Asset Management) و از طریق حفظ یکپارچگی با سایر دپارتمان­‌های مرتبط و همچنین طراحی ماژولار، بستری را فراهم نموده، که تمامی نیازهای صنایع در حوزه نگهداری و تعمیرات را پوشش داده و با رویکرد هوش تجاری به مدیران در زمینه پایش و تصمیم‌­سازی در فرآیند نت کمک مینماید.

 مکانیزه و اتوماسیون نمودن کلیه فرآیندها و اقدامات حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی مشتمل بر تدوین استراژی، طرح‌ریزی، اجرا و نظارت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، ریشه‌یابی خرابی­‌ها، مکانیزم‌­های خرابی، مراحل کشف خرابی، تجزیه و تحلیل توقفات، ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات مربوط به انواع مختلف فعالیت‌­های نگهداری و تعمیرات، تدوین مشخصات دستگاه‌­ها و تجهیزات، سابقه خرابی آنها، برنامه‌­ریزی و مدیریت فعالیت‌­های نت با هدف کاهش هزینه­‌های نگهداری و تعمیرات، افزایش ایمنی کارکنان و تجهیزات و زمان در دسترس جهت تولید و بهبود قابلیت اطمینان بخشی از قابلیت‌های نرم‌افزار می‌باشد. شرکت تصمیم دارد در کنار فروش محصول خود در زمینه مشاوره و استقرار و فرهنگ‌سازی نظام مدیریت دارایی­‌ها با نگرش مدل Uptime که نقش یک قطب نما در توسعه و استقرار را بر عهده دارد نیز خدمات خود را ارائه دهد.

شرکت فناوران برق کهربا توان آريا مستقر در مرکز رشد دانشگاه ايلام مجوز دانش بنيان گرفت شرکت فناوران برق کهربا توان آريا مستقر در مرکز رشد دانشگاه ايلام مجوز دانش بنيان گرفت