شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معرفی 1453 نفر در مقطع کارشناسی از طرف سازمان سنجش به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام در سال تحصیلی 1403-1402

 دکتر محمدیار حسینی مدیرکل امور آموزش دانشگاه ایلام، اظهار داشت: 1453 نفر در مقطع کارشناسی در 36 رشته تحصیلی از طرف سازمان سنجش کشور به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام در سال تحصیلی 1403-1402 معرفی شده‌اند.

  

    به گزارش روابط عمومی، دکتر  حسینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد پذیرفته شدگان وصول شده از طرف سازمان سنجش در این مرحله یک هزار و 453 نفر در 36 رشته تحصیلی در 6 دانشکده می‌باشد، که تا کنون 716 نفر از این تعدا مراحل ثبت نام خود را گذرانده‌اند.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ثبت نام در دو مرحله ثبت نام اینترنتی و ارسال فیزیکی مدارک، انجام می‌شود که البته امروز آخرین فرصت جهت این کار می‌باشد. 

مدیرکل امور آموزش دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه وضعیت آموزشی دانشجویان ورودی جدید (1403-1402)  طبق آیین نامه اصلاح شده قوانین آموزشی وزارت علوم  می‌باشد، که با اندکی تغییرات نسبت به آیین نامه قبلی به معاونین آموزشی دانشکده‌‌ها ابلاغ  شده است، خاطرنشان کرد: به دانشجویان عزیز  توصیه می‌شود برای دریافت و اطلاع از آخرین قوانین آموزشی سایت دانشگاه ایلام و بخصوص بخش آیین نامه‌ها و اخبار حوزه معاونت آموزشی را مطالعه کنند.

عضو شورای آموزشی دانشگاه ایلام ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید نیز همچون سال‌های گذشته با کوشش‌ها و مجاهدت‌های مجموعه مدیران، دانشجویان و استادان گام‌های بزرگی برای ارتقاء سطح علمی و معنوی دانشگاه ایلام برداشته شود.

معرفي 1453 نفر در مقطع کارشناسي از طرف سازمان سنجش به دانشگاه ايلام جهت ثبت نام در سال تحصيلي 1403-1402