شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه ایلام: جهاد دانشگاهی منشأ فعالیت‌های ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام، گفت: جهاد دانشگاهی بر اساس یک نیاز شکل گرفت و تاکنون نیز در سطح ملی و استان منشأ فعالیت‌های اثربخش و ماندگاری بوده است.

     به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی استان ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی بر اساس یک نیاز شکل گرفت و تاکنون نیز در سطح ملی و استان منشاء خدمات فراوان و کارهای ماندگاری بوده است.

رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه امروز فضای دانشگاه‌های استان نیازمند حضور جدی و فعال جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: دانشگاه ایلام از فعالیت‌های مؤثر جهاددانشگاهی در این دانشگاه همواره استقبال کرده و امیدواریم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد.

دکتر علی‌محمدی ادامه داد: لازم است کارگروه مشترکی بین دانشگاه ایلام و جهاددانشگاهی استان برای برگزاری برنامه‌های تأثیرگذار علمی و فرهنگی با محوریت دانشجویان تشکیل شود، تا هم در استان و هم در کشور به عنوان یک الگو معرفی گردد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از سرمایه‌های جهاددانشگاهی است، که همواره در پوشش اخبار دانشگاه ایلام همکاری قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: لازم است تا ساز و کاری فراهم شود تا دانشجویان علاقمند با شرکت در کارگاه‌های خبرنگاری و فعالیت در این خبرگزاری، بتوانند مهارت لازم را در این زمینه کسب کنند.

دکتر علی‌محدی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در جهاد دانشگاهی، گفت: این خبرگزاری هم می‌تواند به پشتوانه دانشجویان علاقمند نقش خود را در فضای استان و دانشگاه ایفا کند.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به تقدیر ریاست محترم جمهور از این دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر کشور در هیجدهمین شهید رجایی ، تصریح کرد: این دانشگاه با پشتوانه‌ی تحقیقات و فعالیت‌های علمی اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهادها برای انجام پژوهش‌های کاربردی است.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به سفر رئیس جهاددانشگاهی کشور به استان ایلام در روزهای آینده، گفت: امیدواریم سفر دکتر مسلمی‌ نائینی به اجرای برنامه‌های مشترک و اثرگذار دو مجموعه در سطح دانشگاه‌ها کمک کند.

در ابتدای این نشست دکتر محمد پاکزاد رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در معاونت‌های فرهنگی، پژوهش و آموزش ارائه کرد و از سفر رئیس جهاددانشگاهی کشور به استان در روزهای آینده خبر داد.

در این نشست هماهنگی‌های لازم برای دیدار رئیس جهاددانشگاهی کشور با رؤسای دانشگاه‌های استان انجام شد.

رئيس دانشگاه ايلام: جهاد دانشگاهي منشأ فعاليت‌هاي ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است رئيس دانشگاه ايلام: جهاد دانشگاهي منشأ فعاليت‌هاي ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است رئيس دانشگاه ايلام: جهاد دانشگاهي منشأ فعاليت‌هاي ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است