شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه ایلام

دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه ایلام در سال تحصیلی 1403-1402، در بازه زمانی 1402/07/18 الی 1402/07/21 انجام می‌گیرد.

  

   به گزارش روابط عمومی، دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام با بیان این خبر، اظهار داشت: این مرحله از ثبت نام بصورت اینترنتی از روز سه شنبه 1402/07/18 تا روز جمعه 1402/07/21 بصورت غیرحضوری انجام گرفته و نیازی به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمی‌باشد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، افزود: دانشجویان عزیز ابتدا با مراجعه به آدرس: https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملی بعنوان شناسه کاربری و رمز عبور (تکرار برای شناسه و رمز عبور) جهت دریافت کد کاربری و پسورد یکتا، (که در تمام مراحل تحصیل کاربردی و با اهمیت است)، اقدام می‌‌نمایند، که این شناسه به شماره موبایل شما ارسال خواهد می‌شود.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ایلام تصریح کرد: اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات بعهده دانشجو می باشد. چنانچه در هر مرحله از تحصیل، دانشگاه متوجه مغایرتی در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولی دانشجو کان لم یکن تلقی خواهد شد.

دکتر کوخایی زاده در خصوص ارسال پستی مدارک پذیرفته شدگان دانشگاه ایلام، گفت:  پس از تکمیل فرآیند ثبت نام اینترنتی، دانشجو لازم است مدارک مندرج در اطلاعیه ثبت نام را بصورت پست پیشتاز  به  آدرس: شهر ایلام، بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، سازمان مرکزی، اداره کل آموزش، واحد پذیرش و ثبت نام با صندوق پستی: 69315-516 و کد پستی: 6939177111 تا تاریخ 1402/07/22 ارسال نماید. لازم به ذکر است درج نام و نام خانوادگی داوطلب، رشته و مقطع تحصیلی قبولی بر روی پاکت الزامی است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، یادآور شد: پذیرفته شدگان عزیز دانشگاه ایلام جهت مطالعه اطلاعیه کامل ثبت نام در سایت دانشگاه ایلام به آدرس: https://ilam.ac.ir/page/?ihwffwzsw مراجعه کنند.

 

 

آغاز ثبت‌نام غيرحضوري پذيرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصيلي کارداني و کارشناسي پيوسته دانشگاه ايلام