شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان ایلام در دانشگاه ایلام

نشست هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان ایلام، با موضوع بررسی نتایج بازدیدهای بعمل آمده از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال 1401و با هدف رفع مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، صبح روز سه‌شنبه بیستم تیرماه 1402 در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس هیأت نطارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان ایلام به تبین رویکرد هیأت نظارت و ارزیابی استان  پرداخت و یادآور شد: نتیجه بررسی‌ها و مطالعات انجام گرفته در این هیأت، عاملی مؤثر در رفع مشکلات و چالش‌های موجود و ارتقای کیفیت سطح آموزش عالی استان خواهد بود.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه ارزیابی مراکز آموزش عالی استان، باید بر اساس برنامه راهبردی و عملیاتی این مراکز صورت گیرد، خواستار اهتمام به موضوع سند اسلامی شدن  دانشگاه‌ها شد و تأکید کرد همگرایی حاکم بر آموزش عالی استان، فرصتی ارزشمند برای توسعه استان می‌باشد.

در ادامه دکتر سلاورزی زاده دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از مسئولان زیر نظام‌های دایر در آموزش عالی استان، به  جهت همکاری بسیار خوب با دبیرخانه هیأت استانی در امر بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز تحت تابعه به بیان مجموعه اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه هیأت نظارت استان پرداخت.

دبیر هیات نظارت استانی یادآور شد: بازدیدهای بعمل آمده از دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان در سال 1401 با رویکرد جدید و با به کارگیری کارشناسان و اعضای هیأت علمی متخصص در حوزه‌های  صورت گرفته است

دبیر هیأت استانی اعلام داشت، که در سال1401، با توجه به اینکه برخی از مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سطح استان  و ملی قابل پیگیری  می‌باشند،  دبیرخانه هیأت استان در قالب یک فرم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مسائل و مشکلات  را جهت تشکیل جلسه با حضور استاندار و مدیران استانی احصاء نمود.

دبیر هیأت استانی در ادامه گزارشی از شاخص های ارزیابی هیأت‌های نظارت و ارزیابی استان ارائه و مجموعه اقدامات دبیرخانه در این راستا گزارش را ارائه نمود.

در ادامه جلسه  گزارشی از  نتایج حاصل از بازدیدهای بعمل آمده  به تفکیک زیر نظام‌های پیام نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، مؤسسات غیر انتفاعی، علمی کاربردی و آزاد اسلامی در قالب پاورپوینت ارائه  شد و  سپس نماینده هر زیرنظام ضمن تشکر از دبیرخانه هیأت استانی به  ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات بعمل آمده در سال 1401 در آن دانشگاه مواردی در خصوص نتایج ارائه شده از بازدید برای حاضرین مطرح نمود.

در پایان جلسه اعضای هیأت استانی نکات  و پیشنهاداتی در خصوص نتایج بازدید از هر زیر نظام مطرح  نمودند.

برگزاري نشست هيأت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان ايلام در دانشگاه ايلام