شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران و اساتید در خصوص تدوین طرح تحول نظام آموزشی در دانشگاه ایلام

در راستای برنامه ها و اهداف دولت خدمتگزار سیزدهم و با عنایت به برنامه ها و اهداف وزارت عتف در خصوص تحول نظام آموزش عالی کشور، نشست تدوین طرح تحول نظام آموزشی دانشگاه و ارتقای کیفیت آموزشی با حضور دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات و جمعی از مدیران و اساتید صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به تدوین سند تحول آموزش عالی در دولت مردمی سیزدهم در وزارت عتف اظهار داشت: بخشی مهم تحول نظام آموزش عالی باید در حوزه آموزش اتفاق بیفتد، تا اهداف این سند مهم اجرایی و عملی گردد.

دکتر کوخایی زاده هدف از برگزاری این نشست را تدوین سند تحول در دانشگاه ایلام، مطابق طرح جامع و چارچوبی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین کرده دانست و افزود: تلاش می‌شود با مشورت مدیران، اساتید و صاحب نظران، سند تحول دانشگاه ایلام بر حسب شرایط موجود و آینده، آمایش سرزمینی، اسناد بالادستی، مأموریت‌های دانشگاه و نیازهای جامعه تدوین و ارائه شود.

در ادامه اعضای جلسه نظرات، مسائل و پیشنهادت مورد نظر خود را مطرح کردند و به بحث و تبادل نظر در زمینه سند تحول نظام آموزشی دانشگاه ایلام پرداختند.

برگزاري نشست هم‌انديشي مديران و اساتيد در خصوص تدوين طرح تحول نظام آموزشي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي مديران و اساتيد در خصوص تدوين طرح تحول نظام آموزشي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي مديران و اساتيد در خصوص تدوين طرح تحول نظام آموزشي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي مديران و اساتيد در خصوص تدوين طرح تحول نظام آموزشي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي مديران و اساتيد در خصوص تدوين طرح تحول نظام آموزشي در دانشگاه ايلام