شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آگهی فراخوان مناقصه امور خدمات بیمه ای دانشگاه ایلام

دانشگاه ایلام در نظر دارد امور خدمات بیمه‌ای شامل (بیمه تکمیلی (درمان))بیمه عمر ، بیمه حوادث وبیمه ساختمان ، بیمه ماشین با شرایط ذیل واگذار نماید. از شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد، جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 1402/06/09 تا پایان مهلت مقرر به سامانه ستاد مراجعه نمایند.

1 - تعداد کارکنان شاغل رسمی ، پیمانی ، قراردادی به همراه افراد تحت تکفل حداقل 600 نفر می باشد بعلاوه شرکت‌های خدماتی دانشگاه ، دانشگاه باختر و پارک علم و فناوری (حدود 200الی 250 نفر) به مجموعه اضافه میگردد . ضمنا مراکز یاد شده با معرفی‌نامه این دانشگاه و با عقد قرارداد جدا‌گانه با آن مرکز نسبت به پرداخت سرانه اقدام می نمایند .

2 - تعداد افراد شرکت کننده ، با توجه به سنوات گذشته منوط به شرایط بیمه می باشد . چنانچه شرکت های محترم بیمه‌گر شرایط مناسب ارائه دهند در افزایش ثبت نام تأثیر گذار است .

3 – تمام بیمه‌نامه‌ها باید توسط خود شعبه مرکزی صادر گردد ، نمایندگی صرفا بعنوان معرف قرارداد مورد قبول دانشگاه می باشد .

4  - با توجه به انعقاد سایر بیمه نامه‌های دانشگاه علاوه بر بیمه تکمیلی  به شرح  پیوست از قبیل بیمه حوادث دانشجویی ، خودرو، آسانسور ، آتش سوزی ، مسئولیت اماکن ورزشی، بیمه مسئولیت آزمایشگاه ، بیمه عمر و حوادث کارکنان و بیمه مسئولیت بی نام کارکنان شرکت‌های خدماتی ضریب تخفیف  در ارائه پیشنهاد قیمت لحاظ گردد .

5 – در صورتیکه در جواب استعلام تغییری در شرح خدمات و موارد خواسته شده توسط شرکت بیمه اعلام و یا قید شود ، و یا نرخ سایر بیمه‌نامه‌ها اعلام نگردد ، آن شرکت بیمه شرایط یکسان استعلام را نداشته ودر فرآیند حذف خواهد شد.

6 ـ صدور معرفی‌نامه و دریافت اسناد پزشکی بصورت الکترونیکی باشد .

7 ـ لیست مراکز طرف قرارداد که قادر به ارائه خدمات به دانشگاه می‌باشند در پاکت  (ب)  بار گذاری گردد  ، مراکز اعلامی موظف به ارائه خدمات به دانشگاه می‌باشند .در صورت لغو قرارداد با هر کدام از مراکز درمانی شرکت بیمه موظف است مراکز درمانی جدید جایگزین نماید .

8 ـ پرداخت فاکتور‌های درمان حداکثر یک هفته پس از تحویل مدارک .

9 -  تاریخ عقد قرارداد از 1402/07/01 لغایت 1403/07/01 به مدت 12‌ماه می باشد .

10 ـ نتیجه نهایی مناقصه پس از مقایسه قیمت و کمترین قیمت ملاک انتخاب خواهد بود

11ـ برگزاری کارگاه آموزشی جهت آشنایی کارکنان با قوانین بیمه توسط شرکت برنده .

رعایت بندهای ارئه شده پیوستی (جدول ) همچون سنوات گذشته الزامی است .

12-شرکت‌های بیمه ای که قبلا" با دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری داشته‌اند، سوابق خود را از طریق فرم خود اظهاری  در پاکت (ب) بارگذاری نمایند.

13-در صورت داشتن رضایتنامه از بیمه گزاران قبلی، مستندات خود را  در پاکت( ب) بارگذاری نمایند .

14- اعلام قیمت فقط و فقط توسط مدیریت شعب مرکزی شرکت‌های بیمه صورت پذیرد به قیمت‌های اعلامی توسط نمایندگان و کارگزاران ترتیب اثر داده نخواهد شد.

15- پیش نویس بیمه‌نامه‌ها با مهر و امضاء شعب مرکزی بیمه بارگذاری گردد.

16- دانشگاه در تایید یا رد پیشنهادات ارائه شده مختار است.

17-  پیشنهاد دهندهگان الزام است اطلاعات درخواستی را کامل و بدون قید شرط وخط خوردگی تکمیل نماید.

18- مبلغ کل حق بیمه  تکمیلی سالانه  در اقساط 12 ماهه و از هر قسط 5% حسن انجام کار از کسر می‌گردد . سایر بیمه نامه‌ها در 4 قسط پرداخت می گردد.

19- هرگونه تغییرات در اسناد مناقصه بیمه از طریق سامانه ستاد متعاقبا" اعلام خواهد گردید .

20- هرگونه سوال بصورت کتبی از طرف شرکت بیمه اعلام و معاونت محترم پشتیبانی ومنابع انسانی  دانشگاه ایلام  کتبا" پاسخ‌گو می باشد .

21- نامه جایگزین ضمانت‌نامه مطابق بخشنامه‌های بیمه مرکزی و تعهد بیمه با امضا بالاترین مقام مجاز در پاکت(الف) بارگزاری شود.

 

مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام