دانشگاه ایلام در نظر دارد امور خدمات بیمهای شامل (بیمه تکمیلی (درمان))بیمه عمر ، بیمه حوادث وبیمه ساختمان ، بیمه ماشین با شرایط ذیل واگذار نماید. از شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد، جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 1402/06/09 تا پایان مهلت مقرر به سامانه ستاد مراجعه نمایند.
1 - تعداد کارکنان شاغل رسمی ، پیمانی ، قراردادی به همراه افراد تحت تکفل حداقل 600 نفر می باشد بعلاوه شرکتهای خدماتی دانشگاه ، دانشگاه باختر و پارک علم و فناوری (حدود 200الی 250 نفر) به مجموعه اضافه میگردد . ضمنا مراکز یاد شده با معرفینامه این دانشگاه و با عقد قرارداد جداگانه با آن مرکز نسبت به پرداخت سرانه اقدام می نمایند .
2 - تعداد افراد شرکت کننده ، با توجه به سنوات گذشته منوط به شرایط بیمه می باشد . چنانچه شرکت های محترم بیمهگر شرایط مناسب ارائه دهند در افزایش ثبت نام تأثیر گذار است .
3 – تمام بیمهنامهها باید توسط خود شعبه مرکزی صادر گردد ، نمایندگی صرفا بعنوان معرف قرارداد مورد قبول دانشگاه می باشد .
4 - با توجه به انعقاد سایر بیمه نامههای دانشگاه علاوه بر بیمه تکمیلی به شرح پیوست از قبیل بیمه حوادث دانشجویی ، خودرو، آسانسور ، آتش سوزی ، مسئولیت اماکن ورزشی، بیمه مسئولیت آزمایشگاه ، بیمه عمر و حوادث کارکنان و بیمه مسئولیت بی نام کارکنان شرکتهای خدماتی ضریب تخفیف در ارائه پیشنهاد قیمت لحاظ گردد .
5 – در صورتیکه در جواب استعلام تغییری در شرح خدمات و موارد خواسته شده توسط شرکت بیمه اعلام و یا قید شود ، و یا نرخ سایر بیمهنامهها اعلام نگردد ، آن شرکت بیمه شرایط یکسان استعلام را نداشته ودر فرآیند حذف خواهد شد.
6 ـ صدور معرفینامه و دریافت اسناد پزشکی بصورت الکترونیکی باشد .
7 ـ لیست مراکز طرف قرارداد که قادر به ارائه خدمات به دانشگاه میباشند در پاکت (ب) بار گذاری گردد ، مراکز اعلامی موظف به ارائه خدمات به دانشگاه میباشند .در صورت لغو قرارداد با هر کدام از مراکز درمانی شرکت بیمه موظف است مراکز درمانی جدید جایگزین نماید .
8 ـ پرداخت فاکتورهای درمان حداکثر یک هفته پس از تحویل مدارک .
9 - تاریخ عقد قرارداد از 1402/07/01 لغایت 1403/07/01 به مدت 12ماه می باشد .
10 ـ نتیجه نهایی مناقصه پس از مقایسه قیمت و کمترین قیمت ملاک انتخاب خواهد بود
11ـ برگزاری کارگاه آموزشی جهت آشنایی کارکنان با قوانین بیمه توسط شرکت برنده .
رعایت بندهای ارئه شده پیوستی (جدول ) همچون سنوات گذشته الزامی است .
12-شرکتهای بیمه ای که قبلا" با دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری داشتهاند، سوابق خود را از طریق فرم خود اظهاری در پاکت (ب) بارگذاری نمایند.
13-در صورت داشتن رضایتنامه از بیمه گزاران قبلی، مستندات خود را در پاکت( ب) بارگذاری نمایند .
14- اعلام قیمت فقط و فقط توسط مدیریت شعب مرکزی شرکتهای بیمه صورت پذیرد به قیمتهای اعلامی توسط نمایندگان و کارگزاران ترتیب اثر داده نخواهد شد.
15- پیش نویس بیمهنامهها با مهر و امضاء شعب مرکزی بیمه بارگذاری گردد.
16- دانشگاه در تایید یا رد پیشنهادات ارائه شده مختار است.
17- پیشنهاد دهندهگان الزام است اطلاعات درخواستی را کامل و بدون قید شرط وخط خوردگی تکمیل نماید.
18- مبلغ کل حق بیمه تکمیلی سالانه در اقساط 12 ماهه و از هر قسط 5% حسن انجام کار از کسر میگردد . سایر بیمه نامهها در 4 قسط پرداخت می گردد.
19- هرگونه تغییرات در اسناد مناقصه بیمه از طریق سامانه ستاد متعاقبا" اعلام خواهد گردید .
20- هرگونه سوال بصورت کتبی از طرف شرکت بیمه اعلام و معاونت محترم پشتیبانی ومنابع انسانی دانشگاه ایلام کتبا" پاسخگو می باشد .
21- نامه جایگزین ضمانتنامه مطابق بخشنامههای بیمه مرکزی و تعهد بیمه با امضا بالاترین مقام مجاز در پاکت(الف) بارگزاری شود.
مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام