شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سه شنبه‌های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

عنوان: کتاب ویتامین‌ها (در تغذیه انسان و دام)

مولفان: دکتر کیانوش زرین کاویانی عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام، دکتر جبار جمالی عضو هیات علمی دانشگاه ایلام، دکتر زهرا بیرانوند دانشجوی دکتری دانشگاه گیلان و مدرس دانشگاه پیام نور ایلام

کتاب ویتامین‌ها (در تغذیه انسان و دام) نوشته دکتر کیانوش زرین کاویانی عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام،دکتر جبار جمالی عضو هیات علمی دانشگاه ایلام، دکتر زهرا بیرانوند دانشجوی دکتری دانشگاه گیلان و مدرس دانشگاه پیام نور ایلام در 274 صفحه توسط انتشارات دانشگاه ایلام منتشر شده‌است.

  کتاب حاضر چکیده‌ای از مطالب اساسی و با اهمیت راجع به ویتامین‌ها است که در تألیف آن از منابع معتبر با رعایت سرفصل‌های تعیین شده  از جانب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره گرفته شده‌ است. ویژگی دیگر این مجموعه سادگی، روانی و فشردگی مطالب آن است، به نحوی که نکات کلیدی و مهم به خوبی ذکر شده‌است. این کتاب برای دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد قابل استفاده می‌باشد و با ارائه اطلاعات مفید برای دانشجویان رشته دامپروری، دامپزشکی، پزشکی تغذیه و سایر رشته‌های مرتبط منبعی مناسب می‌باشد. در تمام مراحل تألیف سعی شده‌ است، که مطالب مفید مطابق با سرفصل‌های تعیین شده به نحوی ارائه گردد، که حتی المقدور نیاز علمی دانشجویان به منابع مختلف مرتفع گردد. همچنین سعی شده‌ از ذکر مسائل غیر ضروری خودداری شود و همچنین واژه‌های انگلیسی در مقابل کلمات درج گردیده تا فهم آن‌ها ساده‌تر گردد.
در پایان کتاب نیز سؤالات آزمون‌ها مختلف همراه با پاسخ آن‌ها ذکر گردیده، تا با خودآزمایی و سنجش تسلط بیشتری بر مباحث ذکر شده حاصل گردد. 

 

سه‌شنبه هر  هفته، ما را با معرفی کتب منتشر شده اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام همراهی کنید.

 

روابط عمومی دانشگاه ایلام

 

سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام) سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام)