شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال نو شمسی و ماه مبارک رمضان

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو شمسی و ماه مبارک و پرفضیلت رمضان را به تمام آحاد و اقشار مردم نجیب استان ایلام و بویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام تبریک گفت.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ                         یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ                    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

    همزمانی آغاز سال نو شمسی، با ایام فرخنده ماه مبارک و پرفضیلت رمضان، که هر دو از جلوه‌های پروردگار متعال در جهان هستی هستند، فرصتی ارزشمند برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می‌باشد.

در سال 1401، دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان به میدان آمدند و در قالب جنگ ترکیبی اتحاد ملت شریف ایران را نشانه گرفتند، اما با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری (مُدّ ظله العالی) و حضور حماسی مردم، همچون گذشته ناکام شدند و در میان بهت و حیرت بدخواهان و دشمنان، مسیر پیشرفت ایران اسلامی ادامه یافت، که مایه خرسندی و مباهات است.

 ایزد منان را شاکرم، که در سال 1401، با تلاش خالصانه و همت بی‌دریغ اساتید فرهیخته، کارکنان ارجمند و دانشجویان کوشا و عزیز، گام‌های ارزشمندی برای توسعه دانشگاه ایلام برداشته شد.

حضوری شدن کلاس‌های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی، اخذ مجوز رشته‌های تحصیلی جدید، تکمیل و توسعه پروژه‌های متعدد عمرانی، جذب اعتبارات مالی، افزایش درآمدهای اختصاصی، توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، کسب عنوان‌های مختلف ملی، منطقه‌ای و استانی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و دانشجویی توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان، ارتقای جایگاه علمی دانشگاه در سطح جهان و کشور، افزایش طرح‌های پژوهشی کاربردی برای حل مسائل، معضلات و نیازهای جامعه و توسعه دیپلماسی علمی، از جمله دستاوردهایی است، که در کارنامه دانشگاه ایلام می‌درخشد.

اینجانب پیشاپیش آغاز سال نو شمسی و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت مردم نیک سرشت، غیور و انقلابی استان ایلام، جامعه دانشگاهی استان و یکایک اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

 

طاهر علی‌محمدی

رئیس دانشگاه ایلام