شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آئین کاشت 105 اصله نهال درخت میوه در دانشگاه ایلام برگزار شد

همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری، به همت مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام و با همکاری انجمن علمی دانشجویی فضای سبز،  آئین کاشت 105 اصله نهال درخت میوه صبح امروز در ورودی دانشگاه ایلام برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این مراسم با بیان اینکه درختکاری در روند حفظ محیط زیست و سلامت انسان تأثیر جدی دارد، گفت: تغییرات اقلیمی، توسعه صنایع، پدیده گرد و غبار،  تخریب محیط زیست و نیازمندی انسان به درختان، بر اهمیت درختکاری با محور کاشت درختان میوه افزوده است.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه زیباسازی محوطه دانشگاه ایلام با هدف افزایش نشاط و شادابی، یک اصل مهم در اجرای برنامه‌های مدیریت دانشگاه است، گفت: ورودی دانشگاه ایلام نمایی مناسب نداشت و لذا زیباسازی این محوطه در دستور کار قرار گرفت، که خوشبختانه امروز 105 اصله نهال درخت زیتون و انار در این مکان کشت می‌شود.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اهتمام همیشگی مقام معظم رهبری به درختکاری، گفت: اهتمام رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه، نشانه اهمیت این سنت حسنه است، که ضرروی است در کانون توجه قرار گیرد.

در ادامهاین آئین، از کارکنان فعال دانشگاه در پاکسازی طبیعت همکاری داشته‌اند، تقدیر بعمل آمد.

در پایان مراسم 105 اصله نهال درختان زیتون و انار توسط حاضرین کاشت شد.