شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت نیمه شعبان

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با ارسال پیام تبریکی، خجسته میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

 

                 بسم الله الرحمن الرحیم 

 

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ».

 

   در جهان امروز بیش از گذشته شاهد ظلم و ستم مستکبران و غارتگران هستیم. امروز تمامی جهان کفر با همه توان در مقابل اسلام، ملت‌های مسلمان و آزادیخواه ایستاده و هر روز با توطئه ای جدید در قالب جنگ ترکیبی به مقابله با نظام مقدس چمهوری اسلامی ابران می پردازد. از این رو جهان بیش از هر زمان دیگری در انتظار حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد، تا ظلم و ستم تحمیل شده بر آزادیخواهان و مستضعفان عالم پایان یابد.

نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، پاسداشت زحمات مجموعه وزارت اطلاعات در حفاظت و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر هجمه سنگین دشمنان انقلاب اسلامی است. به واقع این روز نکوداشت سربازان گمنامی است، که همه تلاش‌های پیدا و پنهان جبهه استکبار، صهیونیسم، ارتجاع منطقه و نفاق برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را با شکست مواجه کرده و امنیت پایدار، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به ملت شریف ایران تقدیم کرده‌اند.

اینجانب خجسته میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف را خدمت ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی و  همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را خدمت همه عزیزان سخت کوش، متعهد و کاردان وزارت اطلاعات و بخصوص اداره کل اطلاعات استان ایلام، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه پروردگار متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پایان انتظار منتظران را خواهانم.

  

                                                طاهر علی‌محمدی

                                                 رئیس دانشگاه ایلام