شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تیم‌های دانشجویی دانشگاه ایلام فاتح مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شدند

تیم‌های «هانا» و «مکتب شهید چمران» از دانشگاه ایلام عنوان‌های اول و دوم مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایرانرا کسب کردند و به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران راه یافتند.

    به گزارش روابط عمومی، در مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام،  تیم‌های «هانا» از دانشگاه ایلام، متشکل از پریسا رستم‌زاد، هانیه انوری، امیرحسین محمدی و رضا فرجی به عنوان تیم اول و تیم «مکتب شهید چمران» نیز از دانشگاه ایلام،  متشکل از آقایان بهروز جلیل، سید مصطفی موسوی‌مقدم، حسین زارع‌پور و رحیم مساعدزاده به عنوان تیم دوم به مرحله منطقه‌ای این مسابقات راه یافتند.

بنا به این گزارش:  این مسابقات به همت جهاد دانشگاهی ایلام و میزبانی دانشگاه ایلام، به مدت سه روز و با حضور 16 تیم  برگزار گردید.

یادآور می‌شود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» با هدف ایجاد بستر برای کمک به توسعه فرهنگ گفت‌وگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق‌طلبی، مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان برگزار می‌شود.

 

 

تيم‌هاي دانشجويي دانشگاه ايلام فاتح مرحله استاني يازدهمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران شدند