شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از دانشگاه ایلام

دکتر رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه، روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 8، 9 و 10 اسفند ماه 1401 از بخش‌های مختلف دانشگاه ایلام بازدید بعمل آورد و از نزدیک با روند توسعه دانشگاه ایلام آشنا شد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر رازینی ابتدا در محل مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام حضور یافت و با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم سپس با دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام دیدار کرد، که دو طرف به بحث و تبادل نظر در زمینه وضعیت آموزش عالی استان ایلام پرداختند.

دکتر رازینی سپس در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ایلام بازدید کرد و با دانشجویان به گفتگو پرداخت.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم صبح روز سه‌شنبه 9 اسفند ماه در نشست شورای هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان ایلام حضور یافت و با تأکید بر اینکه نظارت و ارزیابی مقدمه‌ای برای ارتقای کیفیت دانشگاه‌ها است، خواستار توجه جدی به مقوله بهره‌وری و هوشمندسازی در سطح دانشگاه‌ها شد و از وضعیت آموزش عایل در استان ایلام ابراز رضایت کرد و نقش دانشگاه ایلام در این فرآیند را ستود.

دکتر رازینی و هیأت همراه صبح امروز از مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه ایلام بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های مختلف در این مجتمع برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در دانشگاه ایلام قرار گرفتند.