شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و مدیران دانشگاه با حضور بازرس کل استان ایلام

نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و مدیران دانشگاه با حضور آقای اصلانی بازرس کل استان ایلام، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه ایلام در طول 15 ماه گذشته، اظهار داشت: پدیده کووید 19 تأثیر جدی بر روند آموزشی دانشگاه‌ها گذاشت، اما علیرغم تمام مشکلات و تنگناهایی که وجود داشت و بعد از یک وقفه دو ساله، در ابتدای سال جاری و ظرف مدت 10 روز با تلاش همکاران اینجانب، کلاس‌های درسی برای حضور دانشجویان آماده شد و تمام کلاس‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه ایلام حضوری شد.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه وزارت علوم در دولت سیزدهم تأکید جدی بر حرکت به سمت فناوری و تولید ثروت دارد، گفت: خوشبختانه با تغییر رویکردها و اجرای برنامه‌های متنوع، زیست بوم فناوری و نوآوری در دانشگاه ایلام شکل گرفت.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به حوادث شکل گرفته در سطح کشور در ابتدای سال تحصیلی جدید، بیان داشت: در جریان این حوادث، دانشگاه ایلام خوش درخشید و هیچ‌گونه تنش و حاشیه‌ای در دانشگاه مشاهده نشد، که این امر مورد تقدیر مقامات عالی رتبه استان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه روند تکمیل و احداث 15 پروژه عمرانی در دانشگاه در دست اجراست، اظهار داشت: اصلاح شبکه فرسوده دانشگاه با اعتبار 30 میلیارد ریال،  تکمیل فضای اداری طبقه اول ساختمان مرکزی با اعتبار 8 میلیارد و 200 میلیون ریال، واگذاری نوسازی و بهسازی مجتمع دانشگاه واقع در جاده مهران با اعتبار 84 میلیارد ریال به پیمانکار، تعمیر و تجهیزات بلوک 3 و 5 خوابگاه شهید چمران با اعتبار با اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون ریال، تعویض 500 متر از خط لوله دانشگاه با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال، صنعتی‌سازی آشپزخانه دانشگاه با اعتبار 8 میلیارد ریال، احداث فاز اول پروژه زمین ورزشی روباز دختران با اعتبار 10 میلیارد ریال، راه‌اندازی ساختمان اداری و کتابخانه دانشکده الهیات و معارف اسلامی با اعتبار 9 میلیارد ریال، تجهیز ساختمان مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با 1 یک میلیارد و 800 میلیون ریال، ارتقاء (بازسازی و نوسازی) خوابگاه‌های دانشجویی اندیشه و الغدیر با اعتبار 40 میلیارد ریال، پروژه تعمیرات سلف سرویس دختران با اعتبار 7 میلیارد و 360 میلیون ریال و قرار گرفتن پروژه دانشکده علوم پایه جزو متمم دوم مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام و اختصاص مبلغ 80 میلیارد ریال برای تکمیل آن، از جمله این پروژه‌هاست.

در ادامه آقای اصلانی بازرس کل استان ایلام با ابراز خرسندی به جهت حضور در بین مدیران دانشگاه ایلام و تجلیل از شخصیت دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، اظهار داشت: خوشبختانه دکتر علی‌محمدی به خوبی توانست، با اجرای برنامه‌های متنوع، فضای همدلی، دوستی و آرامش را بر دانشگاه ایلام حاکم کرده و زمینه توسعه دانشگاه را فراهم کند.

بازرس کل استان ایلام با اشاره به وظایف سازمان بازرسی طبق اصل 107 قانون اساسی، یادآور شد: هدف اصلی ما پیش‌گیری است و به هیچ عنوان به دنبال مچ‌گیری نیستیم.

آقای اصلانی خواستار همکاری اساتید دانشگاه برای ارائه پیشنهاد و راهکار جهت حل معضلات و مشکلات استان شد و گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق ایده‌های اساتید ارجمند استفاده می‌کنیم.

در ادامه اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه ایلام به بیان نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و خواستار اهتمام سازمان بازرسی برای مشارکت اساتید دانشگاه در حل مشکلات و معضلات استان شدند.