شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی از دانشکده پیرادامپزشکی

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از دانشکده‌ها، دکتر شیری معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با همراهی دکتر عباسی مشاور رئیس و مدیر حراست، آقای لطفی مقدم مدیر امور اداری و پشتیبانی و آقای کمری معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی صبح روز چهارشنبه 1401/07/20 از بخش‌های مختلف دانشکده‌ پیرا دامپزشکی بازدید بعمل آوردند.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر شیری در جریان این بازدید با بیان اینکه دانشکده پیردامپزشکی در راستای ایفای رسالت اجتماعی دانشگاه می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، یادآور شد: استان ایلام دارای پتانسیل خوبی در زمینه دامپروری است و نظر به اینکه ایفای رسالت اجتماعی یکی از برنامه‌های جدی تیم مدیریتی کنونی دانشگاه است، لذا دانشکده پیرادامپزشکی برای تحقق این هدف می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با تأکید بر توسعه متوازن دانشگاه، گفت: با تمام توان برای ارتقاء وضعیت دانشکده‌ها و از جمله دانشکده پیرادامپزشکی تلاش خواهیم کرد، تا اهداف برنامه توسعه راهبردی دانشگاه محقق گردد.

 بنا به این گزارش: دکتر شیری از بخش‌های مختلف دانشکده پیرادامپزشکی بازدید نمود و به بررسی کمبودها و کاستی‌های موجود پرداختند و دستورات لازم را در زمینه رفع مشکلات مطرح شده صادر کردند.

این گزارش می‌افزاید: دکتر چراغی رئیس دانشکده پیرادامپزشکی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حسن توجه دکتر شیری و همکاران ایشان، گزارشی از وضعیت امور اداری و مالی و مشکلات دانشکده ارائه نمودند و خواستار همکاری لازم برای رفع مشکلات موجود شدند.

 

بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني از دانشکده پيرادامپزشکي