شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سه شنبه های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

عنوان کتاب: کتاب Sustainable Production: Definitions, Aspects, and Elements (تولید پایدار: تعاریف، جنبهها، و مولفهها)

مولف: دکتر کامران خیرعلی پور دانشیار گروه آموزشی  مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه ایلام

کتاب Sustainable Production: Definitions, Aspects, and Elements (تولید پایدار: تعاریف، جنبهها، و مولفهها) تألیف دکتر کامران خیرعلی پور دانشیار گروه آموزشی  مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه ایلام در 120 صفحه و نه فصل تدوین و توسط انتشارات Nova Science Publishers (هاپاگ، سافک، نیویورک) به زبان انگلیسی منتشر شده است.

   به گزارش روابط عمومی، در این کتاب نظریهها و تعاریف تولید پایدار و همه جنبه‌ها و مولفه‌های آن مورد بررسی قرار گرفته است. تولید پایدار موضوع بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت همه جانبه است که دارای جنبههای فنی، اقتصادی، زیستمحیطی، و اجتماعی است. از آن جا که تولید شامل همه فعالیتها برای ارائه هم کالا و هم خدمات است و از طرفی دیگر، موضوع پایداری به همه فعالیتهای بشر مرتبط است، این کتاب اطلاعات مفیدی برای همه رشتههای تحصیلی و شغلی فراهم مینماید.

کتاب شامل 10 فصل برای ارائه اطلاعات در زمینه تولید، پایداری، و جنبه‌ها و مولفه‌های مختلف تولید پایدار است. پس از مقدمه، فصل دو می‌خواهد بینشی در مورد تولید، جنبه‌ها، و اهمیت آن برای خوانندگان ایجاد کند. فصل سه الزامات طراحی، فرآیند طراحی، اهمیت طراحی، و انواع طراحی را توضیح می‌دهد. فرایند پیادهسازی و الزامات آن در فصل چهار شرح داده شده و در فصل پنج تعریف مدیریت، الزامات، و انواع آن ارائه شده است. موضوع پایداری و تولید پایدار در فصل شش آمده است. جنبه‌های تولید پایدار شامل اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی، و فنی و مولفه‌های آن‌ها در فصل‌های هفت تا ده ارائه شده‌اند. تعاریف صحیح واژه‌های کلیدی ذکر شده در کتاب ارائه شده و منابع مختلفی برای مطالعه بیشتر در مورد آن‌ها ارائه شده است.

 

سه‌شنبه هر  هفته، ما را با معرفی کتب منتشر شده اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام همراهی کنید.
  

روابط عمومی دانشگاه ایلام

 

سه شنبه هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام) سه شنبه هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام)