شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه ایلام با پوشش صد درصدی متقاضیان خوابگاه های دانشجویی

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام از اسکان صد درصدی دانشجویان متقاضی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در تمامی مقاطع  تحصیلی در آغاز سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی نقی شکری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها، اظهار کرد: معاونت دانشجویی از مرداد ماه فعالیت‌های آماده‌سازی در زمینه خوابگاه‌های دانشجویی، زیرساخت‌های تغذیه و آماده‌سازی نرم افزارها و دستورالعمل‌های امور رفاهی و دانشجویی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

معاون دانشجویی دانشگاه، افزود: در حال حاضر دانشگاه ایلام دارای نه خوابگاه دانشجویی می‌باشد، که پنج خوابگاه متعلق به برادران و چهار خوابگاه نیز متعلق به خواهران می‌باشد، که در سال تحصیلی جدید میزبان 2000 دانشجو بوده و همکاران بنده در این حوزه، کلیه دانشجویان روزانه، نوبت دوم و سنواتی را به صورت صددرصدی اسکان داده‌اند. لازم به توضیح است که از این تعداد، حدود 30 درصد دانشجویان ورودی جدید دوره کارشناسی بوده‌اند، که در خوابگاه‌های شهید مطهری (برادران) و اندیشه (خواهران) اسکان داده شدند.

دکتر شکری ادامه داد: دانشگاه ایلام در تابستان سال جاری، اقدام به بازسازی و نوسازی دو خوابگاه خواهران (خوابگاه اندیشه و الغدیر) با مبلغ 38 میلیارد ریال نمود، که 50 درصد این هزینه را صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف متقبل شد.. همچنین علاوه بر کارهای روتین آماده‌سازی فیزیکی، دیگر خوابگاه‌ها اعم از تعمیر و بهینه‌سازی اتاق‌ها و فضاهای فیزیکی، شستشوی فرش‌ها و موکت‌ها، رنگ آمیزی و ...،  بروزرسانی سامانه صندوق رفاه دانشجویان جهت انتخاب اتاق انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه، گفت: همچنین جهت تسهیل حمل و نقل و رفاه حال دانشجویان از داخل شهر به دانشگاه، قراردادی با سازمان اتوبوسرانی شهرداری ایلام توسط معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه منعقد شده،  که جدول زمانی حرکت اتوبوس‌ها در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

دکتر شکری با بیان اینکه برنامه‌ریزی و آماده‌سازی قراردادهای خرید طبخ و توزیع غذا، آنالیز غذایی، و ...، جهت اجرای مناقصه و آماده‌سازی سلف سرویس‌های دانشگاه از جمله فعالیت‌های حوزه مدیریت دانشجویی است، یادآور شد: هماهنگی لازم در این خصوص در تابستان سال جاری به صورت کامل انجام شده است و در حال حاضر خرید مواد اولیه، طبخ و توزیع غذاها توسط پیمانکار بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه، افزود رستوران مکمل ارغوان با تنوع غذایی در اختیار دانشجویان بوده، که این عزیزان می‌توانند از غذاهای آنجا استفاده نمایند. همچنین با رایزنی‌های لازم با پیمانکار بخش خصوصی، تخفیفات ویژه‌ای در نرخ غذاهای آزاد اعمال گردیده، که کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند جهت سرو ناهار از رستوران مذکور استفاده نمایند.

شروع سال تحصيلي جديد دانشگاه ايلام با پوشش صد درصدي متقاضيان خوابگاه هاي دانشجويي