شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه ایلام

دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه، عنوان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی 1401-1402 ثبت نام وام های دانشجویی از 21 مهرماه در پورتال صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir امکان پذیر شده است.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر میراب بالو در خصوص اعلام جدول مبالغ و زمان­بندی ثبت وام­های دانشجویی در نیم­سال اول سال­تحصیلی 1402-1401، بیان داشت: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی از تاریخ 1401/07/21 تا 1401/09/16 فعال خواهد بود. همچنین دانشجویان گرامی جهت ثبت تقاضای وام ضروری می توانند از 1401/08/21 لغایت 1401/09/16 اقدام نمایند.

دکتر میراب بالو، افزود: لازم به توضیح است دانشجویان ورودی جدید و ورودی سال‌های گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویان می‌نمایند، صرفاً با ارائه نسخه جدید سند تعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت وام تحصیلی دانشجویان متاهل به میزان دو برابر دانشجویان مجرد خواهد بود.   

مدیر امور دانشجویی دانشگاه، یادآور شد: با توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد "خرید لوازم کمک آموزشی" به جای رویداد " به تشخیص ریاست صندوق"، دانشجویانی که قبلاً از وام ضروری رویداد تشخیص ریاست صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شده اند امکان استفاده از وام رویداد خرید لوازم کمک آموزشی را ندارند.

دکتر میراب بالو در خصوص پرداخت وام به دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: پرداخت وام شهریه به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور  که اسامی آنان از سوی این دو نهاد معرفی شده و قبلاً در سامانه بارگذاری گردیده است، پس از انتخاب گزینه "شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی" در پورتال دانشجویی و ثبت درخواست وام توسط دانشجو انجام می گردد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه، یادآور شد:  همکاران ما در اداره رفاه دانشجویان به طور شبانه‌روزی پاسخگوی دانشجویان بوده و دانشجویان عزیز می‌توانند به سایت معاونت دانشجویی به آدرس (https://www.ilam.ac.ir/dep/std) مراجعه نموده و تمامی فرم‌ها و اطلاعات مورد نیاز را بازدید نمایند. دکتر میراب بالو، افزود: همچنین مدیر اداره رفاه (59241404-084) و کارشناسان اداره رفاه (59241407-084) آماده پاسخگویی به دانشجویان عزیز هستند.

 

آغاز ثبت نام وام هاي دانشجويي دانشگاه ايلام آغاز ثبت نام وام هاي دانشجويي دانشگاه ايلام