شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه ایلام برگزار شد

به همت امور ایثارگران دانشگاه ایلام و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و آقای لطفی مقدم مدیر امور اداری و پشتیبانی عصر دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی‌محمدی در این نشست با تجلیل از جایگاه ارزشمند ایثارگران دانشگاه و قدردانی از زحمات آنان، با اشاره به آیه نهم سوره «حشر» اظهار داشت: ایثارگران دوران دفاع مقدس به واسطه اینکه با اخلاص، دفاع از دیگران را بر خود ترجیح دادند، مصداق واقعی ایثار واقعی هستند، که در این آیه شریفه بر آن تأکید شده است.

رئیس دانشگاه با تأکید بر حفظ روحیه ایثارگری در سطح جامعه، یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگران باید همیشه صدرنشین قله افتخار و عزت بمانند و با حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس، برای خدمات رسانی به مردم التزام داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با تقدیر از زحمات ایثارگران دانشگاه، یادآور شد: ایثارگران عزیز در روزهای حماسه و خون، به ندای حضرت امام (ره)، لبیک گفتند و با پایمردی حماسه‌ای جاوید خلق کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد یادآور شد: ایثارگران بر همان عهد و پیمان با پیر جماران وفادار هستند و با همان روحیه آماده فداکاری دوباره برای حفظ نظام اسلامی می‌باشند.

در ادامه حاضرین در نشست مسائل و پیشنهادات مورد نظر خود را مطرح کردند.

شایان ذکر است کارکنان ایثارگر بازنشسته دانشگاه نیز در این مراسم تجلیل شدند.