شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور

نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور؛ صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان ایلام دارای 4 درصد ذخایر نفت و 11 درصد ذخایر گاز کشور است، لذا دانشگاه ایلام با توجه به پتانسیلی که دارد به خوبی می‌تواند در توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان ایلام تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه ایلام حضور اساتید صاحب نظر در دانشگاه ایلام را یک ظرفیت عالی برای توسعه استان ایلام دانست و گفت: انتظار داریم تحقیقات پتروشیمی ایلام به اساتید بومی و از جمله اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام واگذار شود، تا به نتایج بهتری برای توسعه استان ایلام منتج گردد.

دکتر علی‌محمدی  خواستار راه اندازی شعبه پژوهشکده پتروشیمی و صنایع هیدروکربوری در منطقه چوار شد و تاکید کرد: راه اندازی این شعبه در کنار پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام زنجیره را تکمیل و منطقه را متحول می کند که خوشبختانه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران قول مساعد انجام این کار را دادند.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: ایلام استانی محروم نیست بلکه مظلوم واقع شده است، با همه پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد متاسفانه در گذشته اقبال کمتری از ظرف مسوولان وجود داشته است که این امید وجود دارد در دولت سیزدهم که شعار عدالت محور را در سر لوحه خود قرار داده توجه بیشتری به استان شود.

در ادامه مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور با ابراز خرسندی از روند توسعه دانشگاه ایلام، اظهار داشت: باید با برنامهریزی لازم زمینه بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام از پتروشیمی ایلام فراهم گردد، تا این عزیزان به صورت میدانی روند توسعه صنعت پتروشیمی را مشاهده کرده و متوجه تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند شوند.

معاون وزیر نفت با اشاره به جنگ گسترده رسانه‌ای دشمنان علیه ملت ایران، گفت: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی به دنبال اختلال در روند توسعه کشور هستند.

مهندس شاهمیرزایی با بیان اینکه باید به صورت دقیق و میدانی؛ نسل جدید را با توانمندی های کشور آشنا کرد، یادآور شد: بعد از پیرزوی انقلاب اسلامی و علیرغم تحریم دشمنان، تولید صنایع پتروشیمی کشور به بالغ بر 90 میلیون تن رسیده است، که مایه مباهات است.

در ادامه دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام با اشاره به رتبه علمی و افتخارات پژوهشی کشور،  راه‌های بهبود ارتباط بخش صنعت را با دانشگاه بیان کردند و خواستار راه اندازی بخش تحقیق و توسعه پتروشیمی ایلام در دانشگاه و افزایش همکاریها با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی شدند. 

                             

دکتر احمدی سپس راهکارها و ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان و قراداد‌های تحقیقاتی بر پایه قانون جهش تولید دانش بنیان را تشریح کردند.

در این نشست مهندس گرشاسبی مدیرعامل پتروشیمی ایلام خواستار توسعه بیشتر همکاری مشترک دانشگاه ایلام و پتروشیم ایلام شد و تأکید کرد از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این هدف استفاده می‌گردد.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام خدمات دانش بنیان و پروژه‌های تحقیقاتی بین دانشگاه ایلام و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به امضای دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و مهندس دفتری بشلی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره  شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی رسید.

 

برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي کشور