شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام

دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوحی از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به جهت حمایت‌ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند ایشان برای فراهم آوردن زمینه  حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی 1401 تقدیر کرد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در جریان برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان و تقدیر از خادمین اربعین دانشگاهیان، که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها، صبح دیروز در دانشگاه شاهد برگزار گردید، این لوح تقدیر به دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام اهدا شد.

متن لوح اهدایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام‌ حسینی و پیام‌های روشنگرانه کاروان زینبی نهفته است. بی‌شک همت پرشور و شعور شیعیان و عاشقان آن حضرت در طول تاریخ از عوامل حفظ، نگهداری و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر بوده است.

جناب آقای دکتر طاهر علی‌محمدی

رئیس محترم دانشگاه ایلام

زحمات صادقانه و خالصانه در خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام‌هایی هر چند کوچک، در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. از این رو از حمایت‌ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند جناب‌عالی برای فراهم آوردن زمینه  حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی 1401، قدردانی و تشکر می‌کنم.

امید است با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) توفیق خادم الحسین (ع) بودن؛ در طول عمرهمراه با عزت و سربلندی و عاقبت به خیری قرین راهتان باشد.

 

محمد علی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 

و رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان

 

تقدير وزير علوم، تحقيقات و فناوري از دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام تقدير وزير علوم، تحقيقات و فناوري از دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام