شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

29 دانشجوی دانشگاه ایلام از وام شرافتی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران بهره‌مند شدند

با پیگیری‌های جناب آقای دکتر علی‌محمدی ریاست دانشگاه ایلام، 29 دانشجوی مستعد این دانشگاه تحت حمایت‌های مالی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران به صورت ماهیانه قرار گرفتند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بنیاد حامیان علم و فناوری ایران به منظور حمایت از دانشجویان مستعد و توانخواه و کمک به رفع نگرانی دانشجویانی که تنگناهای مالی ممکن است مانعی برای تحصیل مطلوب آنها باشد، وام‌های شرافتی اعطا می‌کند. پشتوانه مالی وام های مزبور، کمک‌های مردمی یاریگران بنیاد می‌باشد. در این راستا، دانشجویان مستعد از طرف دانشگاه به بنیاد معرفی می‌شوند و این وام در هر نیم سال به مدت پنج ماه و ماهیانه 4 میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است جهت دریافت این وام نیازی به ضامن و تعهدنامه محضری نبوده و دانشجوی وام گیرنده "شرافتاً" متعهد می‌شود پس از فراغت از تحصیل، حداکثر تا چهار سال پس از پایان تحصیلات، نسبت به آغاز استرداد مبالغ  وام دریافتی و تسویه کامل آن ظرف مدت حداکثر دو سال اقدام نماید. در هر نیم سال تحصیلی، دانشجویان متقاضی می‌‌توانند به معاونت دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است روز دوشنبه 1401/09/28 جلسه‌ای با حضور دکتر شکری معاون دانشجویی و دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی در دفتر جناب آقای دکتر محمد حسین امید مدیر عامل محترم بنیاد حامیان علم و فناوری ایران برگزار گردید.

 در این جلسه، آقای دکتر شکری از زحمات آقای دکتر امید و تیم همراه ایشان بابت حمایت دانشجویان و ارتباط با دانشگاه ایلام تشکر و قدردانی نمودند و مقرر گردید زیرشاخه این بنیاد در دانشگاه ایلام نیز تشکیل و مستقر گردد.

 

 

29 دانشجوي دانشگاه ايلام از وام شرافتي بنياد حاميان علم و فناوري ايران بهره‌مند شدند 29 دانشجوي دانشگاه ايلام از وام شرافتي بنياد حاميان علم و فناوري ايران بهره‌مند شدند