شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سامانه جدید تغذیه دانشگاه ایلام راه‌اندازی شد

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام از راه‌اندازی سامانه جدید تغذیه (اتوماسیون ستاره جهان گستر) به آدرس food.ilam.ac.ir خبر داد.

   

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شکری با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و مشکلات فنی در سامانه قبلی دانشگاه، همچنین جهت بهبود و افزایش کارآیی سامانه و رفاه حال دانشجویان، با حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی و پس از رایزنی‌های لازم، نسبت به خرید و راه ‌اندازی سامانه جدید با هزینه یک میلیارد و پانصد هزار ریال اقدام گردید، که در حال حاضر دانشجویان با مراجعه به آن می‌توانند نسبت به رزرو و دریافت غذای خود اقدام نمایند. لذا با تشکر از کلیه همکارانم در حوزه معاونت دانشجویی علی الخصوص جناب آقای مهندس فریدی که در راه‌اندازی سامانه فوق تلاش‌های شبانه‌روزی داشتند تقدیر و تشکر می‌گردد.

نحوه‌ی رزرو غذای دانشجویی

دانشجویان با مراجعه به سایت اتوماسیون تغذیه (اتوماسیون ستاره جهان گستر) به آدرس food.ilam.ac.ir،  با استفاده از نام کاربری که همان شماره دانشجویی و رمز عبور که توسط کارشناسان اداره تغذیه تعریف شده است، پس از ورود به سامانه رمز خود را تغییر داده و سپس نسبت به افزایش اعتبار و رزرو وعده‌های غذایی اقدام نمایند.

مواردی که دانشجویان در ارتباط با بحث تغذیه در دانشگاه حتماً باید به آن توجه فرمایند:

1- ارائه کارت دانشجویی در حین تحویل غذا الزامی می باشد. در صورت همراه نداشتن کارت دانشجویی هنگام تحویل غذا (تا سه مرتبه در ماه) در سیستم ثبت خواهد شد و از مرتبه چهارم به بعد هزینه سه برابر غذای دانشجویی را باید پرداخت نمایند که از حساب دانشجو کسر خواهد شد. در صورت تکرار نیز کارت دانشجویی مسدود خواهد گردید.

2- در صورت رزرو غذا توسط دانشجو و عدم مراجعه جهت تحویل غذا تا 2 وعده در ماه بصورت سیستمی در سامانه تغذیه ثبت می گردد، مرتبه سوم، هزینه 3 برابر قیمت غذای دانشجویی و مرتبه چهارم قیمت تمام شده غذای دانشجویی را باید پرداخت نماید.

3- دانشجویان سنواتی و مهمان با پرداخت هزینه معادل 2 برابر قیمت غذای دانشجویی امکان رزرو غذا را خواهند داشت.

4- انتخاب غذای مورد نظر تا 48 ساعت قبل و یا در شرایط خاص 24 ساعت قبل می باشد.

5- ساعات توزیع غذا: ساعت توزیع ناهار از 11 الی 13:30 در سلف سرویس های برادران و خواهران می‌باشد. ساعت توزیع شام نیز از 17 تا 18 در خوابگاه های دانشجویی می باشد که از این پس دانشجویان گرامی به دلیل حفظ کیفیت غذاها و گرم سرو نمودن غذا، از ظروف خود در خوابگاه‌ها در حین توزیع غذا استفاده نمایند. ساعت فراموشی کارت از 13 لغایت 13:30 و ساعت روز فروش (در صورتی که غذای کافی در سلف‌ها موجود باشد) 13:15 لغایت 13:30 می‌باشد، که هزینه غذای روزفروش 3 برابر غذای دانشجویی است.

لازم به ذکر است در ایام ماه مبارک رمضان و یا در شرایط خاص و همچنین زمان امتحانات، ساعات توزیع غذا تغییر کرده که از طریق سایت اتوماسیون به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

6- به منظور بالا بردن کیفیت غذاها و استفاده از نظرات دانشجویان گرامی، گزینه نظرسنجی روزانه و بعضاً هفتگی در سامانه جدید فعال خواهد بود.

 

 

سامانه جديد تغذيه دانشگاه ايلام راه‌اندازي شد